Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1383 ggr
Kashii
4/26/16, 12:00 AM

Drömtydning x2 tack

Jag drömde för ett par dagar sen något jag aldrig vart med om förut. Och ännu tidigare drömde jag något ganska läskigt…Så om någon kan hjälpa mig att tyda dessa två drömmar så vore jag tacksam :)

DRÖM 1: Satt i en typ korridor/sal med beigegula väggar. Jag fick ögonkontakt med en tjej (som var en som utsatte mig för mobbning i skolan) och hon höll i en bebis. Vi började prata och så satte vi oss på golvet mot väggen och hon rättade till bebin och jag bara slängde ur mig: Jag vill bara veta varför…(var typ nåt liknande jag sa)

Hon rycker lite nonchalant på axlarna och säger något i stil med: Jaa, det var ju lixxom lätt att gå på dig. Du var ett lätt byte. (inte exakta ordvalen men undermeningen var densamma)

Sen vaknar jag efter att jag ryggar till. Hela drömmen var att jag såg allt i blandad vy. Ungefär som att jag var både inuti mig och utanför på samma gång. Känslan från bebisen var att denne var rastlös, lite cooey om man säger så. Tjejen (f.d mobbaren) kändes nonchalant/jagbryrmigtypinte.

DRÖM2: Apocalyps av något slag. Jag + ett gäng jämngamla springer in i min lägenhet (kommer bäst ihåg själva lägenheten för jag vart stöss av utsikten). Från ytterdörren ser man stora fönster och lägenheten ligger bra många våningar upp, och utsikten kan liknas med en nattvy över new york eller chicago. Många höga byggnader och lysen och ett par km bort ser man vatten (havet kanske?)

Man kan gå upp på två trappsteg för att komma till den öppna ytan med fönstrena.

Jag säger något i drömmen och skyndar mig att plocka en ryggsäck med en massa saker som behövs för överlevnad. Sedan byts vyn.

Vi springer från något nere på gatan (kan vara zombies) och fler o fler av mina vänner i drömmen skriker och blir bitna/nerdragna och jag bara springer och sen vaknar jag.

Denna dröm såg jag i jagformen, genom mina "drömögon", som att jag VAR där. Det var det som var läskigt. I övrigt visste jag vad jag måsta göra för jag hade ju sett på the walking dead när den gick (enligt drömmen). Trots den tydliga känsla av panik och stress i drömmen kände jag mig inte jäktad utan med fötterna på jorden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: