Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 950 ggr
Tiktak697
2016-04-20 08:14

En dröm

Jag har sökt runt och får inget svar tänkte om man kan få någon upplysning här. Det är så att jag drömmer om en och samma person flera ggr det är i utsprida skeden men blivit nu ett antal ggr. I drömmarn talar vi ovh allt är jätte trevlig jag är ibland lite rädd för att personen ska be mig att gå så jag frågar artigt om jag ska gå. Vi komuniserat på vårat sätt och de ville han inte skånska jag kryp infernon fönstret han kommer närmare och vi kysst varandra det är så ömt så intensivt men så kärleksfullt när jag väl lyckas trängs mig igenom fönstret fortsätter det med fler kyssar så öma intensiva men ak så vackra och mjuka . Vist kan de beror på närhet men förut har jag aldrig drömt såhär och inte om denna peron även om den är mig riktigt kär. De känns som att drömmen försöker sägs mig något

Mvh Tiktak

Annons:
Choklad
2016-04-21 12:08
#1

Personer i drömmar brukar visa på den egna aspektens sidor. Dvs det är dig själv du drömmer om, men i en annan persons utseende. Det kan handla om dina två energisidor, dvs det som ger och det som tar emot.

Dessa två energierna hos dig är i harmoni och balans, du mår bra.

Men sedan nämner du fönster, och fönster står ofta för andevärlden.

Den andra sidan och du är i harmoni med varandra.

Och vad vill då drömmen säga dig?

Vad är det hos denne person som påverkar dig mest,  vilka beteendemönster, ovanor, rörelsemönster, sätt att uttrycka sig på mm, vad är det hos denne person som gör mest intryck på dig och hur reagerar du på detta? Vilka känslor dyker upp mer än kärlek?

U R us

Tiktak697
2016-04-22 08:07
#2

De som dyker upp är flataikt trygghet harmoni och en känsla av att va till freds eller äntligen hände detta till slut. För mig kändes de lite som att drömmen berättade för mig om vad som behagades inte bara från min sida för jag fick känslan av att han ville nå mig och berätta något . För att jag hat gått höra att personen inte längre mår bra på Platsen vi hade en historia så slutade jag dör och nu är de så grått . Men i dörren var vi i den miljön men ändå inte och då känns de som att drömmen säger att jag borde ta kontakt men på en trygg plats men inte där

Mvh Tiktak

Upp till toppen
Annons: