Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1238 ggr
mjukisflipper
4/16/16, 8:16 PM

Ljud

Vet inte riktigt om det här är rätt ställe men… Jag har upplevt flera gånger nu ett ljud som är svårt att förklara men det låter nästan som en blandning mellan vattendroppar och en sekundvisare på en klocka. Det låter ett tag men sedan slutar det. Har dessutom försökt spela in ljudet men mikrofonen uppfattar inte ljuden som är väldigt tydliga för mig. Skulle det kunna förklaras på något sätt?

Det här är kanske också fel att fråga om här (vet inte riktigt) men finns det någon förklaring till att ifall jag spelar in ljud inne i mitt sovrum (som t.e.x. när jag försökte spela in det andra ljudet) så brusar det OTROLIGT mycket men det brusar inte lika mycket på andra ställen. Finns det något svar? Förlåt om jag frågar på fel ställe. 🙂

Annons:
frejaspluto
4/16/16, 8:21 PM
#1

Har du nån anknytning till någon som har avlidit eller nått? Det behöver inte vara du det kan vara nån till dig som du ska hälsa från det andliga livet. Vatten eller klocka , kan ngn ha haft på sig eller nått som man relatera till?

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

mjukisflipper
4/17/16, 11:41 AM
#2

För några år sedan fick ett halsband från en nu avliden släkting som föreställde en vattendroppe… Hade nästan helt glömt det men det kanske har en koppling till ljuden.

Upp till toppen
Annons: