Annons:
Etikettövrigt
Läst 1278 ggr
[Anata]
4/15/16, 12:35 AM

Mitt inre hus

Osäker på om den hamnar i rätt nu. Annars säg till 😁 Jag är medium och flera saker. En salig blandning 😜 Ända ser barnsben fick jaag lägga mig att se in i mitt inre hus. För de var jag. Där kunde jag gå in och se mig själv. Var de stökigt i mitt hus kunde de betyda att jag är orolig eller känner oreda. Och så vidare. Varje gång nu som vuxen när jag kollar in i mitt hus som jag gör ofta. Så ser jag följande. Mitt hua på en än med skog i bakgrunden. En timmer hus. När jag kommer upp på altanen tar jag ett djupt andetag. Öppnar dörren och där inne är en rund röd matta på ett mörkt trägolv. Till höger är köket. Vänster är köksbord med stolar. Längre fram till höger är de en trappa en bokhylla. Vänster är de en TV på väggen och en soffan som är vit. Rakt fram på motsatta vägg från dörren ut. Är den öppen spis som är tänd. Där uppe är 3 dörrar på den sidan. De är sovrum. På var sida om den öppnas spisen är en dörr. En till ett stort badrum och en till ett stort sovrum. Helt plötsligt kommer en kvinna i min längd 158 har hår som slutar vid knäna. Har en gräddvita klänning på dig. En helig gammaldags klänning med förklädd. Kvinnan är lugn och harmonisk. Bakom henne kommer en liten flicka kanske 5 år. OBS min dotter är snart 2 år. Jag blir alltid lugn när jag kommer till mitt inre hus. De är aldrig oreda eller så. Kvinnan är aldrig arg eller ledsen. Hon är alltid lugn och harmonisk. De n lilla flickan med. Jag ser att dom ser mig. Vad betyder detta? För de känns som kvinnan vill mig något. Jag har den lilla flickan säga mamma. Vad tror du?

Annons:
[Kritan]
4/16/16, 9:56 AM
#1

I vårt omedvetna finns minnen och känslor sen barnsben.

Upp till toppen
Annons: