Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1500 ggr
Reptilis
4/14/16, 6:05 AM

Onda mediala personer?

Jag drabbades av (vad jag tror) schitzofreni för ca 3 månader sedan och har sen dess hört röster jag är helt säker på kommer ifrån andevärlden. Vissa röster har varit så sjuka att de påstått att om jag blev gruppvåldtagen när jag var liten så var det för att jag ville bli det osv. Det har varit så jobbigt varje dag (särskilt vid slutet utav dagen) att jag knappt orkat leva. Inte förrän igår hörde jag Terry Evans röst och kunde förnimma tydligt hur han pratade om mig, personlig information om mig som handlar om allt ifrån hur man har det hemma till personliga informationer (person nummer osv) och jag har känt mig extremt avlyssnad hela tiden och det var så illa att jag hörde röster upprepa när jag ville skriva lösenord osv och om det nu var han så påstod han att han styrde över andevärlden och han försökte skrämma skiten ur mig samt skicka över så dåliga energier (som kommer i stora vågor ifrån söder riktning, men ibland ifrån stockholmsområdet) att jag knappt stått ut med att vara inomhus. Det var så otroligt dåliga energier att jag inte kunnat rengöra mig själv ens med den starkaste rökelsen. Jag började uppleva att sedan jag blev extremt känslig 2012 så blev jag nedsmutsad då och då och att flera andar kom till mig och ville absolut inte att jag skulle lyckas med nånting som jag ville göra då de störde mig hela natten om jag skulle till vissa platser osv. De säger att jag måste bli ett medium om de ska lämna mig ifred, men bara på hans villkor. Har någon upplevt liknande? Jag känner mig livrädd för han lr "han" säger att han har kontakter med andra mediala människor och att dom kan i stort sätt göra vad som helst. Hela mitt område har blivit så himla nedsmutsat av dåliga energier att inte ens växterna har tyckts vilja leva.

Annons:
Reptilis
4/14/16, 6:09 AM
#1

Kan läggas till att jag fick mina självmordstankar efter att jag blev schitzofren tillbaka och det var som om hela andevärlden vände sig emot mig efter att jag hållit mig frisk, positiv och ren i flera år (har alltid haft mediala förmågor) och andar påstod att han (om det nu är han) gjort så att Camilla på Det okända misslyckats så att hon ska känna sig kontrollerad när hon inte gör som dom vill.

Maria
4/14/16, 6:18 AM
#2

Du behöver söka vård snarast. Så här ska du inte behöva må.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Aleya
4/14/16, 6:42 AM
#3

Det är vård du behöver. Så sök hjälp.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Reptilis
4/14/16, 6:43 AM
#4

Jag har gjort det redan, men det är så otäcka saker och min känslighet steg till toppen när jag blev schitzofren och min känslighet blev så stark att jag kunde höra andar fysiskt och listade inte ut förrän långt senare att det fanns mediala personer som kunde lura vilsna andar att tro på saker som inte stämde och som använde andar mot känsliga personer för att få personlig information och förtrycka dom typ och det är en sån lång historia att jag knappt orkar beskriva det hela.

Aleya
4/14/16, 6:44 AM
#5

#4 sök ändå hjälp. Du ska inte behöva ha det på detta sättet

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Reptilis
4/14/16, 6:53 AM
#6

#5 Jag har sökt hjälp ifrån vårdcentralen redan…

Annons:
Birgittafokus
4/14/16, 7:27 AM
#7

Sorgligt att du ska behöva "gå igenom" detta över huvud taget.Visst behöver du hjälp som är professionell ,och det omgående.Att "få till sig/höra sådant" som att Terry skulle styra över andevärlden och andra medium säger en del av din sjukdom.Beklagar djupt att du har sådana upplevelser och hoppas att du får den hjälp du har rätt till,så att du mår bättre.Kära du jag vill ge dig några ord på vägen:GE INTE UPP!! DU ÄR VÄRD ATT FÅ MÅ BRA!!

Reptilis
4/14/16, 9:31 AM
#8

#7 Tack så mycket! :) Det är jättejobbigt ibland och jag tror verkligen på olika saker varje dag och nästan varje minut och mitt humör är som en berg-och-dalbana. Jag tror till exempel just nu att det är strängar till ens icke-fysiska kroppsdelar (själsbitar) som faktiskt astralreser och att han faktiskt har lärt sig att förflytta själsbitar till levande och döda, elektronik, växter, stenar, allt möjligt och att allt man behöver göra e att dra tillbaks sina själsbitar genom att känna dom till exempel att man känner andar och tillkallar de tillbaks mjukt med kroppen. Jag mår iaf mkt bättre nu :)

Reptilis
4/14/16, 9:32 AM
#9

(alltså känner av de andar som har fått ens själsbitar placerade på sig)

Amandla
4/14/16, 10:14 AM
#10

Låser tråden eftersom TS fått råd att söka vård. Jag vill bara förtydliga att mediala/andliga personer ALDRIG försöker styra andevärlden att skada andra människor. Andlighet handlar om godhet och kärlek, inget annat.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: