Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1218 ggr
Corgitok
2016-04-13 18:07

Utvecklar min gåva?

Vet inte om detta är rätt ställe att skriva detta men det var vad som kändes bäst. Säg gärna till om jag kommit helt fel. 

Kallar personerna bokstäver här…..

Det är såhär att jag gjorde en intressant sak med mina vänner. Det fick ut på att jag blundade och höll G i handen samtidigt som L rörde G någonstans på kroppen och så skulle jag "känna av"  vart det var.

. Innan detta hade jag slutit ögonen under en lång tid och var helt avslappnad så mina andra sinnen höjdes kände jag. När vi började fick jag Plötsligt en bild i huvudet av att L rörde G mellan axeln,nacken och ryggen. Nästa gång fick jag en bild av att hon rörde G på huvudbotten. Sista gången fick jag en bild att att hon rörde henne på övre delen av ryggen. Gissa vad? Jag hade alla rätt!

Jag förstår inte hur? Kanske inte har med detta att göra men jag tror att jag har en gåva jag behöver utveckla som jag inte riktigt känner till eller vet hur jag ska utveckla, Jag har något speciellt band med natur och djur. Dessutom brukar jag få deja vu's.

Kan detta vara en ren slump eller vad kan det vara för något? Det var väldigt intressant och vill kunna utveckla detta jag inte känner till.

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Annons:
Corgitok
2016-04-19 20:00
#1

putt

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Upp till toppen
Annons: