Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1798 ggr
jenpet
2016-04-09 19:59

Vad hände inatt?

Inatt när jag skulle sova så kände jag nåt märkligt. Det började med extrema rysningar en lång stund och tillslut kändes de som något tog sig in genom mitt öra och in i min kropp. Fick en känsla som att något va i mig o man kan säga känslan var masserande. Detta var obehagligt och skönt på samma gång. Vad tror ni? Har någon känt detsamma o vet vad de beror på?

Annons:
[josten]
2016-04-09 21:43
#1

Hej det va en ovanlig upplevelse skulle ja säga.Hur kände du dig. Rädd / lugn ? Har du varit med om andra märkliga saker ?

Choklad
2016-04-10 11:59
#2

Jag har varit med om ungefär samma sak, men jag visste vem som hälsade på, så jag behövde inte vara rädd och personen hade min tillåtelse.

Att en ande gör så här utan tillåtelse är inte ok tycker jag.

Frågan är om anden har lämnat dig nu?

U R us

jenpet
2016-04-10 23:42
#3

Jag vet inte vem det är men i denna veckan så har jag förlorat endel betydande saker i mitt liv och detta har gjort att jag tappar hopp om livet och kommer få en tuff period framför mig. Om det är en ande så vill väl denna ande mig väl? Sist jag hade kaos i mitt liv så bad jag till min bortgångna mormor om att hjälpa mig o veckan efter mötte jag mitt livs kärlek, en soulmatekärlek så stark kärlek som jag inte ens visste fanns. Antar kanske de är mormor som hälsat på nu, men vet inte. Varför gör en ande såhär? Vad vill dom visa genom att göra så? Jag har inte kännt något efter händelsen som inträffade nu senast. Tack för era svar, uppskattar det till tusen, Kramar

jenpet
2016-04-10 23:47
#4

Hej Josten, ja det var lite skumt. Har ju aldrig haft känslan av att något kommer in i mig, men känslan av rysningar och sådär upplever jag ibland. Detta gör att jag inte var speciellt rädd men lite obehag kände jag men fick inte panik Ja alltså jag är med om vissa konstiga saker ibland o saker som gör att jag tror på att de som händer är meningen.

Amandla
2016-04-11 10:39
#5

Jag tror att anden kom nära din aura, inte in i dig, och att det är någon som ser efter dig.  Att det känns obehagligt brukar vara för att det är nytt och ovant för de flesta, de förstår inte vad det är. Rysningar  får jag ofta som bekräftelse på att det jag får in i tankarna är rätt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
jenpet
2016-04-11 21:07
#6

Tack för svaret Amandla, tror de är så du beskriver de men undrar vem de kan ha varit. Tror de är mormor iallafall.

Annons:
Amandla
2016-04-11 21:51
#7

Lita på din känsla! 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: