Annons:
Etikettandlighet
Läst 1200 ggr
nichole86
2016-04-04 22:59

Mitt medium prickade mig exakt

Igår var jag på mässan i solna där många medium var. Och såklart blev jag avläst av min favoritmedium.Hon är så fantastisk och prickade in mig exakt.

Hon sa: Att mina guider gillar inte mitt sätt hur ja tränar. Att jag hoppar över måltider och sen tränar hårt. Men det jag gör som att springa i skogen är bra för då binder mina fötter i jorden och får ett lugn inom mig.

Att jag tidigare har haft påhälsning av mina guider men att jag har blivit skrämnd många ggr .

Med knackningar på axlen eller ser i ögonvrån eller ser Orber.

Att jag lider av panikattacker,att jag har det sturligt med min mamma, att jag lider av sorg som gör att jag inte kan ta mig vidare. Men det mest spännande var att hon kände hur öppen jag var och att jag har en sån kraft inom mig och tyckte jag skulle utveckla min förmåga. Att kunna hjälpa andra människor.

Jag fick gåshud av hur hon kunde läsa av mig så otroligt och pricka in mig .

Hon sa också att jag var en jordburen ängel som har kommit ner till jorden för att lära mig saker.

Som person är jag väldigt högkänslig och tar lätt in andra människors känslor. Att jag har svårt att veta om det är mina egna känslor.Tycker det är väldigt jobbigt att stå i grupper för då känner jag in alla människor känslor på en gång. Även när jag besöker kyrkogårdar så känner jag av mycket att jag blir helt tömd på energi.

Så ja nu har jag bokat in mig på en kurs för att utveckla min förmåga. Och förhoppningsvis så skrämmer inte mina guider mig för mycket^^-

Jag fick även läsa av mediumet då hon tyckte jag borde testa..

Hade väldigt svårt att skärma av mig ifrån andras känslor. Men kunde känna värme och såg en äng.

Och läskigt nog prickade jag rätt på henne (hon brukar gå på en äng med sina hundar och hon klär sig alltid för varmt).

Annons:
frejaspluto
2016-04-16 11:44
#1

Åååhh, det är då fantastiskt, heller hur!? Jag känner att jag inte har hittat rätt medium jag har kontaktat Theresa Caputo TLC long Island. Medium , she is god! Min kompis har träffat henne hon stod i kö i 3 år! Jag vill träffa henne eller annan som riktigt duktig. Jag har här hemma , jag tror att det är mina föräldrar . När min dotter föddes så såg jag två sken i ett liksom. Då kände att det var mina föräldrar. Ser fjäril på somrarna då känner att det är min mammas själ. Ibland kan jag se min pappa i ngn annan. Då vet jag att det är han. Jag har inte gått in s djupt i detta ämne och jag skulle nog vilja det ✨✨✨ Är du ett medium? Läste jag rätt?

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Upp till toppen
Annons: