Annons:
Etikettandlighet
Läst 1169 ggr
fia87
4/2/16, 6:21 PM

Har fastnat

Jag tror att jag har massor av blockeringar i mig, som gör att jag igen och igen måste gå igenom resor med ångest/depression. Hela mitt liv har varit en berg och dal bana! Och jag tror verkligen att det inte behöver vara så.

Jag är rädd för mycket och försöker låsa upp mina rädslor, men det känns som att det är stopp. Blev extra rädd för "upplevelser" när min morfar var väldigt illa däran och jag kände varje gång han höll på att lämna oss. Höll också på att lära mig ta kontakt med andliga hjälpare och fick kontakt på en gång med en avliden katolsk präst men blev rädd och stängde ner allt, precis allt. Har hänt massor av tråkiga händelser runt mig nu och hur mycket ska man behöva ta . . .  :(

Jag vet inte riktigt vad som är tokigt men att något är obalanserat känner jag, går just nu igenom en utmattning som gör att allt bara känns … hopplöst. Men vet innerst inne att det inte är det.

Vet bara inte var jag ska börja för att balansera upp mig själv, eller få hjälp att balansera mig? På nåt sätt känns det som att allt hör ihop, den andliga gåvan som jag inte riktigt ser som en gåva utan mer är livrädd för. . . får kontakt lite här och där men stänger av och ber dom att snälla gå och lämna mig ifred. Rädslan för att förlora allt jag har och massa annat.

Några förslag? Tankar? Åsikter?

Annons:
frejaspluto
4/18/16, 9:44 AM
#1

Du är nog rädd gör att veta vad som finns. Att bemöta nått främmande. Jag däremot är rättså framåt , tyvärr nyfiken på livet. Jag har också kommit i en spärr som jag vet inte hur jag ska utveckla eller stanna där jag är.

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Upp till toppen
Annons: