Annons:
Etikettandlighet
Läst 1131 ggr
Affsan
2016-03-27 11:06

Dofter från levande?

Hej! Har en fråga. Jag vet ju att andevärlden kan komma med dofter och visa oss att de finns med oss.

Men jag har ett annat dilemma. Jag känner en person väldigt väl och denna person använder en parfym som jag ibland kan känna även fast denna person inte ens finns där med mig just då. Denna person är en levande person och har alltså inte gått över till andra sidan!

Detta har förbryllat mig lite och är det någon som kan känna vem det är som skickar denna doft och varför?

Är helt ny på detta forum och hoppas att ngn kan hjälpa mig :-)

Mvh Affsan.

Annons:
tlover
2016-03-27 11:13
#1

Kan det vara så att personen i fråga "går i förväg" som det kallas här. Kommer personen i fråga ganska snart efter att du känt doften?

l'm back

Affsan
2016-03-27 11:38
#2

Hej! Ibland kan det vara så, men långt ifrån alla gånger.

Magi-cat
2016-03-27 16:30
#3

Kan det vara att du känner en liknande doft och associerar till personen så du kommer att tänka på denna?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Denna kommentar har tagits bort.
[LarssonA]
2016-03-29 14:15
#5

Neeej! Förlåt! Jag lyckas inte ta bort bilden. Skulle starta ny tråd men hamnade här! Det var inte min mening och jag kunde inte ens anmäla den då jag inte är Insider! Admin!!! Help me!!!

Amandla
2016-03-29 15:48
#6

#5 Fixat 👍 Man måste klicka på den där smala remsan där en del av bilden syns (när man klickat på "hantera") och så klicka på "ta bort", även om det inte verkar  hända något så funkar det ändå efter att man publicerat igen.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[LarssonA]
2016-03-29 15:58
#7

Tack #6

Upp till toppen
Annons: