Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2370 ggr
[spiritfansan]
3/24/16, 1:54 PM

vad såg jag springa över gården?

Jag såg en "varulv" i ljus hudton, springandes på alla fyra på stora kraftiga ben över min gård, såg nästan ut som en naken kraftig man på alla fyra (jättesvårt att beskriva). Det var mitt på blanka dagen och gick jättesnabbt, det första jag tänkte på var att det var någon andlig varulv (det bor inga hundar här överhuvudtaget) vad kan det ha varit jag såg? Fattar absolut ingenting… är det någon som har någon idé vad som hände?

Annons:
Mysan_
3/24/16, 1:57 PM
#1

Det kan inte ha varit ett rådjur då? Eller såg du den tydligt?

[spiritfansan]
3/24/16, 3:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

nej det kan inte ha varit ett rådjur.. jättesvårt att förklara men hade inte den kroppstypen.. såg ut ungefär så här men ljus hudfärgad

[AnimeV4]
3/24/16, 3:29 PM
#3

Skabbräv?

Elsaharr
3/24/16, 5:43 PM
#4

Nakenhund, finns det stora sådana? Vill inte försöka komma på en naturlig förklaring men nån med en hund kanske var på besök hos någon eller så :)

Zingo ;D

Huygens
3/24/16, 7:57 PM
#5

Jag skulle fråga personer som bott ett tag på platsen om dom sett ovanliga djur. Jag är öppen för möjligheten till interdimensionella varelser. Här är relaterade exempel.

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/56ab3b06ce12c46b2d0003f1-getmannen-okand-varelse

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/553bd0f48e0e74331e000fdb-forsvunna-personer-david-paulides

Amandla
3/25/16, 1:21 AM
#6

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Ghosthunter
3/29/16, 8:25 AM
#7

Jag tror säkert att det var nån okänd varelse….inte nödvändigtvis en varulv, men nån form av väsen. Det finns så mycket mera än vad folk tror🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Ompalomp
4/2/16, 9:19 PM
#8

Kanske en "Skinwalker" eller som det också kallas ibland : goatmen, shapeshifter, gestaltskiftare. Finns såna i nästan alla kulturer. Olika namn och benämningar, men jag ser ett mönster efter att ha googlat lite och sett många olika sägner osv.

Ompalomp
4/2/16, 9:27 PM
#9

http://www.rense.com/general77/skin.htm Här beskrivs fenomenet en aning. På forumet "Reddit/nosleep" kan man söka på skinwalker och massor av berättelser dyker upp.

Ghosthunter
4/3/16, 8:43 AM
#10

Eller en Pukwudgies? Men de finns väl bara i USA…..men å andra sidan framgår det ju inte i vilket land det handlar om här😎

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[spiritfansan]
4/6/16, 9:50 PM
#11

tack så mycket alla för svar. ska djupdyka lite mer i allt ni länkat åt mig. :) verkligen jätteintressant!

Choklad
4/10/16, 12:17 PM
#12

Intressant tråd 👍

U R us

[Devons]
6/14/16, 11:53 PM
#13

Spiritfansan jag har försökt skicka ett meddelande till dig men det fungerar tyvärr inte. Jag forskar på sådana saker som du sett och skulle gärna vilja byta några ord med dig om du har tid och möjlighet. Se min profilsida så får du lite mer info om vem jag är.

Annons:
Amandla
6/15/16, 11:16 AM
#14

#13 TS (trådskaparen) har avslutat sitt konto, det ser man på att det är klamrar runt namnet.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Devons]
6/18/16, 1:43 PM
#15

Tack för ditt svar Amandla! Då förstår jag varför det inte fungerar.

[spiritfannsan]
8/3/16, 4:54 PM
#16

Hej är medlem här igen för vill veta mer om det som hände. Skriv till mig om du vill devon //fansan

Upp till toppen
Annons: