Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1882 ggr
PetraN
2016-03-23 13:08

Saker välter

Hej, Vill ventilera en händelse i morse. Vet knappt vad jag ska tro. Jag jobbar i en butik och fyllde på varor i morse. Plötsligt helt oprovocerat välte en flaska flera hyllor bort. Vad jag höll på med kan omöjligt ha fått den att välta. Jag stod helt enkelt för långt därifrån. Ingen annan fanns i närheten. Jag fick upp en tanke att "någon" vill säga något. Glömde det ganska fort och fortsatte jobba. Ca 45-60 minuter senare befinner jag mig på en annan plats i butiken när exakt samma sak händer igen. En flaska (stabil sådan)välter plötsligt en bit bort. Ingen annan än jag där igen. Detta har aldrig hänt. Saker välter inte bara. Har någon varit med om något liknande? Till saken hör att jag och går igenom en väldigt tuff period nu och är ganska ledsen. Kan det vara så att någon vill visa sin närvaro eller håller jag på att bli tokig? Jag kände en glädje inombords när det skedde. Men kanske är det vata önsketänkande.

Annons:
Sommarek
2016-03-23 13:36
#1

Svårt att säga vad det är utan att ha sett det - men om det gjorde dig glad instinktivt så spelar det väl egentligen ingen roll?  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

The_pearl
2016-03-23 23:08
#2

Det är ju känslan som är det viktiga när sånt händer. Det du känner när det händer, det är det som kan vara budskapet. Tacka för besöket och be dom att kanske inte behöver välta butiken för att visa att de är där 😉

PetraN
2016-03-24 12:10
#3

Tack flr era svar. Jag är tacksam för påhälsningen och hoppas på fler :)

PetraN
2016-04-12 13:02
#4

Nu är det någon som vrider porslinsfigur hemma också. Aldrig så att jag ser när det händer men jag märker att den byter position. Tror ni man är mer mottaglig under perioder? Har inte haft liknande upplevelser innan.

Huygens
2016-04-12 20:14
#5

Jag skulle känna efter om jag fick några särskilda budskap.

Ghosthunter
2016-04-13 08:20
#6

Ja, man är mera mottaglig periodvis. Detta vet jag av egen erfarenhet. Det går lite upp och ned med medialiteten.🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
PetraN
2016-04-13 13:51
#7

Tack för era svar! Jag har försökt att meditera och annat för att bli mer öppen. Jag vill kunna känna in mer men aldrig fått något resultat. Nu har detta börjat (äntligen). Jag känner aldrig obehag utan bara glädje. Så tänker att någon vill visa att den finns och att allt kommer ordna sig. Igår blev jag väckt av en vit fågel som satte sig på fönsterblecket och kikade in. Har precis förlorat en närstående. Undrar om det var hon? Känslan jag får när dessa saker händer, är det det jag ska ta som budskap?

Amandla
2016-04-13 13:54
#8

Ja, lita på din känsla! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: