Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 919 ggr
Mysan_
3/23/16, 6:50 AM

Ande på mammas jobb?

Min mamma berättade för mig igår att folk som jobbat natt påstår sig sett en svart kropp med lång rock och hatt. Dom har inte märkt av att något inte står rätt till eller att det spökar eller så, men dom har sett figuren. Mamma tror själv inte på det övernaturliga och hon har inte sett den (hon jobbar aldrig natt), men jag gör det och jag tyckte detta lät intressant. Vilket klockslag det gäller vet jag inte. Det är ett ålderdomshem jag pratar om, inte så jättegammalt vad vi vet men det har dött ett antal människor där. Mammas arbetskamrater har berättat att dom sett "anden" både i ålderdomshemmet, men också ute på gården. Jag bad min mamma fråga mer om figuren (t.ex om den gick/stod stilla, kändes negativ, kändes som den iakttog dom osv) för att få reda på vad för slags ande det är och vad den vill. Tycker ni det låter som det skulle kunna vara en ande och har ni varit med om något liknande? Jag uppdaterar tråden senare i hopp om nya saker att berätta. Jag är själv väldigt intresserad av det övernaturliga och det här tyckte jag verkade ganska intressant om hon hade något mer att berätta om den. Tack!

Annons:
Mysan_
3/23/16, 9:52 AM
#1

Nu har mamma skrivit i ett SMS att deni även hade en vit skjorta under rocken och den gick omkring som en vanlig människa ungefär. Det var inte en skuggvarelse.

Upp till toppen
Annons: