Annons:
Etikettandlighet
Läst 936 ggr
Carlaina
3/21/16, 10:54 PM

Drömmer om väns död.

Hej! Jag har på senaste tiden haft en hemsk tanke i mitt huvud - att en barndomsvän och fortfarande nära vän till mig ska dö i självmord. Jag kan inte släppa tanken, jag vet att hon mår dåligt och har nyligen varit med om en gammal väns självmord och tänker att det kanske är därför jag tänker dessa tankar? Men bilden är stark och jag gråter av bara tanken. Jag är "synsk" på så sätt att saker jag antingen bara drömt men hakat upp mig på blir verklighet eller att sådanahär tankar blir verkligenhet. Hur vet jag om det är en "visison" (eller vad man säger? ) eller bara en hemsk tanke?

Annons:
Tjeja
3/21/16, 11:29 PM
#1

Tycker du borde prata med din vän då och berätta om din oro och rädsla för att hon ska göra något så hemskt. 

Du behöver inte ens berätta om drömmarna som något "synskt" utan bara att du är orolig för henne så mycket att du t o m drömmer mardrömmar om det. Berätta hur mycket hon betyder för dig och hur mycket du bryr dig om henne.

Det kan om inget annat vara en liten tröst för henne i hennes mående att få se, höra och känna att någon faktiskt bryr sig om henne mitt i hennes sorger och sörjer med henne.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: