Annons:
Etikettvideoklipp
Läst 2732 ggr
Valentine
2016-03-20 21:53

L.T.G.S ghosthunt sweden

Har ni sett på ltgs ghosthunt sweden? Finns på youtube. Dom åker runt i Sverige på olika ställen med diverse utrustning och kontaktar spöken/andar. Dom har fått med röster/prat ifrån andarna flertal gånger. Jag tycker att det är intressant och lite kusligt, men är det på riktigt? Ska man åka och "röra" om? Vad tycker ni om det hela? Programmet och sättet m.m

Annons:
Valentine
2016-06-22 22:04
#1

Puttar upp tråden för att det skulle vara intressant om andra har sett det? och vad andra tycker och tänker kring det hela.

[NeferNefer]
2016-06-24 09:30
#2

Jag har inte sett det och är inte så intresserad, föredrar egen kontakt med andra sidan. Dock undrar jag lite vad du menar med att "röra om", är det det de gör? För om syftet bara är att störa andar för att få deras röster på band känns det väldigt elakt, tänker jag. Jag har sett andra program på tv där de provocerar andarna med förolämpningar för att få en reaktion att sända på tv, och sånt gör mig så ledsen. Såna program vill jag verkligen inte titta på.

Valentine
2016-07-14 23:11
#3

Jo det jag menar med att "röra om" är att dom kommer till platsen, vill försöka få bevis på dess existens genom att få andarna inspelade på ett eller annat sätt, försöka få andarna visa sig, putta på nån boll eller nån teknisk apparat osv. Ja sen då, när dom fått sitt "bevis" så mig veterligen så får dessa andar ingen mer hjälp.( Jag tillhör den skaran som tror på att man kan behöva hjälpa dom över ibland.) Vissa andar i detta "program" har sagt hjälp osv. Det kanske inte är att röra om, men störa iallafall? Och det ogillar jag. Tack,kul att du svarade!

[NeferNefer]
2016-07-15 08:46
#4

Det är så sorgligt när andar ber om hjälp och folk bara spelar in och visar det på sina program … 😕

Valentine
2016-07-15 21:59
#5

Ja det är det. Men sådana här apparater som används i programmet där dom får in röster, är det verkligen anderöster? För det kom ju fram endel kusligheter i vissa avsnitt exempelvis. Eller pejlar den in nånting här, annat en andar? Eller nåt som är lagrat i apparaten, bara för "påhitt"? Jag vet inte om jag gör mig så tydlig vad jag menar, men hoppas ni förstår hur/vad jag menar ;) Är apparaterna att lita på så att säga?

[NeferNefer]
2016-07-16 04:41
#6

Jag har ingen erfarenhet av såna apparater själv så jag kan inte svara på det. Jag är hyfsat medial och har inte haft behov av dem.

Annons:
Upp till toppen
Annons: