Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1667 ggr
mjonass_65
2016-03-20 19:55

Negativa signaler...

Hej

Jag har vid ett flertal tillfällen fått till mig när något otäckt kommer att hända.

Olyckor, sjukdomar eller dödsfall.

Jag har inte tyckt mig vara medial men senaste gången när min dotter berättade för mig att hon var gravid så dök det upp "det är tvillingar" för att i nästa stund komma fram "det blir missfall"

Mycket riktigt fick hon reda på i v14 att hon väntade tvillingar vilket blev en stor glädje men  tyvärr dog flickorna i ett sent missfall v 20.

Jag är gärna öppen för positiva signalerna och skulle t o m kunna tänka mig att jobba vidare på det, men det negativa vill jag gärna slippa.

Det har hänt mig tidigare också att en kompis berättade att hon var gravid och för mig kom det även då upp "missfall missfall" vilket det mycket riktigt blev.

Jag undrar ju också om det fanns någon mening med att flickorna/tvillingarna kom och fyllde oss med glädje för att sedan lämna oss med stor chock sorg och saknad, trots att de aldrig hann leva med oss.

Annons:
Valentine
2016-03-20 21:26
#1

Ush sånt där får jag också till mig :( olyckor och framför allt dödsfall/missfall. Som dig är jag också öppen för att få positiva signaler och jag vill mer än gärna slippa det negativa. Hoppas du får ett bra svar av någon som även jag kan ta till mig av. För det är inte kul precis.

Upp till toppen
Annons: