Annons:
Etikettandlighet
Läst 1622 ggr
loelto
2016-03-17 16:01

Kan jag välja själv?

Hej allihopa! 

Jag är ny på den här sajten och känner att jag behöver lite tips och råd från er. 🙂

Jag har alltid varit känslig för det andliga. Känner av energier, har sett siluetter och så vidare. Förra året tog jag studenten (är 20 år) och har under det senaste året jobbat inom hemtjänsten som ett extrajobb fram tills att jag börjar studera igen. Tidigare har jag inte upplevt min känslighet som ett problem, utan enbart att det kan vara lite obehagligt ibland. Nu när jag vistas i många gamla hus, med människor som är äldre och har nära familjevänner som gått bort blir det ofta väldigt mycket. Jag har svårt att filtrera ut alla som försöker ta kontakt eller att ignorera energier omkring mig, detta gör att jag blir extremt utmattad och får ont i huvudet. 

Är det någon här som har tips på hur man kan välja själv när man vill ta kontakt med den andra sidan? Går det ens att filtrera? Känner att detta är ohållbart i längden. 

Tacksam för all hjälp!

Annons:
allhealing
2016-03-17 20:55
#2

#0,

det  finns inget exakt svar eftersom alla människor är olika.

För att förstå vad det är som gör att en viss person tappar sitt eget fokus och dras in i andra energier behöver man förstå hur den personen fungerar.

Det en person tror på, känner och tänker blir personen.

Det handlar därför att i det personen tror på, känner och tänker ta reda på vad det är som skapar denna obalans.

När man vet varför en obalans uppstår som får en person att tappa sitt centrafokus då är det möjligt att göra någonting åt det.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Upp till toppen
Annons: