Annons:
Etikettövrigt
Läst 1223 ggr
Destany
2016-03-11 17:42

Kristallbarn?

Jag pratade med en brevidgång idag o hon sa att jag har ett kristallbarn o väntar ett till. Har fattat att det är nåt andligt på nåt vis. Har försökt googla men tyckte där inte var den infon jag sökte. Så jag undrar om någon här känner till begreppet kristallbarn o vad det innebär egentligen?

Annons:
Amandla
2016-03-11 17:54
#1

Har du testat att använda sökfunktionen härinne?  Det finns många äldre trådar.  Och vad menas med "brevidgång"`?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
K.R.J.T
2016-03-11 19:51
#2

https://www.youtube.com/watch?v=1AF5LgRTvSM

Finns massor av vidoes om kristallbarn på youtube.

Kort förklarat, kristallbarn är väldigt andligt utvecklade barn, föregångarna till kristallbarn var indigo barn, och kristallbarnen är ännu mera utvecklade oftast väldigt gammla själar som kommer till jorden.

Misstänker att jag har 2 st släktingar som är kristall barn, alternativt indigo barn, och en av dom jag umgåtts mera med, kan höra vad jag tänker t.ex.

han har även kommunicerat med mig telepatiskt, dvs jag hörde hans röst i mitt huvud. rätt skumt när man inte förstod vad det var :P

En släkting till mig testade att tänka "jag älskar dig" och precis efter det vända han sig om och log mot henne :)

Den andre han vet saker innan dem händer, vilket har visat sig flera ggr för hans moder.

Så du kommer få uppleva mycket övernaturligt med dina två barn:)

Och ett tips, kristallbarn är nästan alltid  över känsliga mot stimulanter, t.ex dem behöver ett lugnt hem och lugna föräldrar, ungefär som katter som hör 10ggr bättre än männsikor, dessa barn känner av allting 10 ggr bättre, så bra mat, lugnt hem, och så lite tv tid som möjligt.

Båda av mina släktingar har en form av utvecklings störning och båda dom går i 10,000 varv i minuten, ifrån morgon till kväll, då dom helt enkelt inte klarar av att leva som "vanliga" barn som deras föräldrar tror, har försökt förklara det för dom men det är känsligt att kritisera föräldrars uppfostring har jag märkt!

Destany
2016-03-11 20:08
#3

# 1 brevidgång betyder att hon gick brevid mig för att lära sig jobbet. Jobbar i vården o då e det vanligt att vikarierna är med en ett pass för att se hur jobbet går till. # 2 ok hon har aldrig träffat min son o hon sa det innan jag sagt nåt om hans personlighet o det andra barnet är inte ens född. På henne lät det som alla barn efter 2013 är kristallbarn mer eller mindre. Han e som andra barn men mycket vildare o han väljer verkligen vem som får komma nära honom. Han är inte ens 3 år.

Upp till toppen
Annons: