Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 1751 ggr
NadiaJohansson
3/10/16, 3:04 PM

Mardröm

Hej hej sjukt länge sedan jag var här inne men jag behöver verkligen hjälp!!
Jag har nu i säkert över i ett års tid haft samma dröm i ca 1-2 gånger i veckan och det är så himla verkligt så att man nästan kan "ta" på den.

Jag drömmer att jag alltid ska flytta tillbaka till det första huset som jag bodde i som om att jag alltid längtar tillbaka att "här vill jag bo igen" och jag flyttar in och sen så vaknar jag och det händer inget mer. 

MEN  inatt så var drömmen helt annorlunda, jag hade flyttat in i huset tillsammans med min man och dotter och min mormor var på besök. Men inatt så var det något i huset, något riktigt otrevligt! det liksom kröp i väggarna och det var som om att det hade väntat. 
och jag kom inte där ifrån och jag fick skrika på min morbror Markus (som är död) och efter jag hade skrikit ca 5 ggr så kom vi ut ifrån huset och fick fly till min mormors lägenhet som ligger precis intill. Det var precis som om att jag tänkte att "nä fy fan hur har jag kunnat drömma att jag vill flytta hit, nu när jag vet vad det är egentligen som händer".

Men det som jag undrar mest av allt här nu då ifall om "andar" eller något annat kan ta kontakt med en i drömmen och "locka" på en till sig. eftersom att jag alltid har drömt att jag skall flytta dit och inatt att jag verkligen gjorde det. 

Vad kan det liksom bero på finns det någon koppling till huset? eller är det bara en dröm som upprepar sig hela tiden och nu då blev till en så kallad "mardröm" 

Tackar i alla fall  för vilka svar som helst, bara man kan få något svar!!

Annons:
Sommarek
3/10/16, 3:23 PM
#1

Du kanske ska kolla Drömma iFokus eftersom drömmar inte direkt är övernaturliga fenomen.   ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: