Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 1310 ggr
Renshall
2016-03-07 02:31

Ny här, hittade hit då jag söker tankar.

Hej. Hittade hit då jag sökte på mediala förmågor och telepati. Har letat men inte hittat nåt bra forum om sånt. Lite kort om mig och varför jag söker. Jag tror att det kan vara så att jag har nån slags förmåga som jag haft sen jag var ett barn. Har aldrig utforskat det då jag inte riktigt vetat var jag skulle ta vägen. Däremot har det då och då hänt saker som varit väldigt märkliga på olika sätt. Ofta har jag vetat vad folk ska säga och kunnat fylla i deras meningar. Haft drömmar som känns mycket starka och betydelsefulla och som levt kvar i mina tankar länge efter det jag vaknat. Jag gick en kurscirkel medial träning och där hände det flera saker som överraskande mig. Ska inte tjata mer om det men jag har upplevt saker som varit mer och konstigare än det många berättar om. Livet i vardagen är ofta övermäktigt för mig och hela mitt liv har jag känt att jag borde ha varit shaman. Jag har kommit till en punkt i livet där jag inte längre klarat att förneka detta men vet inte var jag ska ta vägen. Jag tror genuint att jag har nån slags förmåga som jag inte gjort nåt med. Ville mest berätta mitt läge. Förväntar mig inga kloka svar med lösningar men vill nån fråga nåt eller bara kommentera så välkomna. Finner jag forumet här givande så får jag skriva mer tidsnog.

Annons:
Siarn
2016-03-07 03:00
#1

Hej, tack för ditt inlägg. Ja, telepatisk förmåga hade min mor med. Jag själv har fjärrsyn och en astralkropp jag kan kontrollera. Du verkar accepterat din förmåga och lärt att anpassa dig efter den och du lär känna dig frustrerad av denna extrema överfysiska förmåga och inte kan prata om det för vem som helst. Fortsätt med att studera din förmåga för att växa i den och dela med dig av dina erfarenheter med likasinnade, är själv ny i forumet och har skrivit av mig en del. Känns bra nu efteråt, söker själv personer med överfysiska förmågor eller vetskap kring allt det övernaturliga.

Upp till toppen
Annons: