Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1480 ggr
noraa
2/27/16, 9:32 PM

drömtydning hjälp!

ej! Varje natt nu fyra nätter i rad har jag drömt samma dröm. Jag är och simmar i havet, havet är blått och vackert. Vågorna är behagliga. I havet med mig finns en delfin och en späckhuggare. Späckhuggaren håller sig alltid under ytan men den är snäll och fin, skadar inte mig eller något. Jag ser den liksom genom den vackra och klar blåa ytan. Delfinen leker alltid med mig. Kommer till mig när jag vill. "skrattar" åt mig när jag leker med den. OCH här kommer saken! Jag har mitt kors halsband på mig i drömmen och viftar med den åt delfinen och delfinen skrattar.  I min dröm är delfinen rätt liten och späckhuggaren med. Delfinen är glad med" stora ögon".

Ps. korshalsbandet är exakt det jag äger i verkligheten! såg det tydligt.

Snälla tyd min dröm? är jättenyfiken!

Annons:
Lyckligakaninen
2/27/16, 9:42 PM
#1

vem gav dig halsbandet? Tycker du om halsbandet eller personen som gav dig det?

noraa
2/27/16, 9:57 PM
#2

nej jag köpte halsbandet själv, min kompis hjälpte mig dock att välja ut det. Men det var min vilja att köpa ett kors. Jag gillar halsbandet jättemycket

Lyckligakaninen
2/27/16, 10:27 PM
#3

Kanske delfinen är din kompis och späckhuggaren är du!?

noraa
2/28/16, 1:05 AM
#4

jag vill tro att drömmen har en större betydelse än så

Lyckligakaninen
2/28/16, 12:36 PM
#5

Ja, det är det. Men det är bara den som drömmer som kan tyda exakt.  Andra kan bara "hjälpa till" att ge lite reflektioner. Umgås du med den vännen, som var med och köpte halsbandet?  Vad fick dig att välja just det halsbandet? Det kan ju även betyda att du "känner dig säker" med livet. (trots faror har du beskydd och vet att några eller någon är med dig)

Emouse
3/1/16, 2:30 PM
#6

Jag får en känsla av att späckhuggaren är någon som beskyddar dig och är med dig, "under ytan". Kanske din skyddsängel eller någon närstående som gått bort.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
noraa
3/1/16, 10:57 PM
#7

Kan späckhuggare vara någon vid livet med?

Upp till toppen
Annons: