Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Ditt ljus...

2016-02-23 20:52 #0 av: Natare

HEJ TILL ALLA:)

Idag sagt till mig en kvinna...(JAG SE OCH HÖRDE ANDAR)

"Jadu. Du har något de tycker om. Ditt ljus attraherar dem...."

Kan någon förklara till mig? T:)ack så mycket

Anmäl
2016-02-24 22:12 #1 av: Aine

Hej kan det vara så att hon menade att du är öppen och att andevärlden har uppmärksammat det och dras till dig för att kommunicera.

Anmäl
2016-02-25 08:18 #2 av: Ghosthunter

Är man väldigt öppen och medial, så lyser du som en fyr i nattmörkret....vilket andarna ser och drar sig till.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.