Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 958 ggr
emeliebertils
2/23/16, 3:40 PM

Uppmärksamhets ande.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! 

Jag har under en lång tid haft en ande (tror det är samma ande), som kommer och går. Den gör sig verkligen inte osynlig. För cirka sex månader sedan så vaknade jag av att denna ande höll mig i handen. Så uppenbarligen vill den mig inget illa. Men, nu när den börjar kräva uppmärksamhet vid dagtid, speciellt i närheten av mig, så börjar det bli jobbigt eftersom jag inte kan ha koncentration på andra grejer. Oftast när jag vet med säkerhet att den är närvarande så  känner jag mig jätte yr, som att hela kroppen är lös ungefär. 

Nu på senaste tiden har den börja vilja ha ännu mera uppmärksamhet. Tillexempel när jag sitter och läser, så leker den med läslampans kabel, och det är inga småa rörelser kabeln gör. Sedan så gillar den att prassla i mina papper, vilket då jag också ser papperna röra på sig. 

Min fråga är som du väntat, vad ska jag göra? Någon kunnig som vet vad jag kan göra, eller vad jag inte ska göra? Börja bli less att alltid ha någon runt omkring mig.. Men den vill ju självklart mig någonting också eftersom det endast händer när jag är själv, och ingen i familjen har märkt av detta. Då gör det mig mer osäker på om jag har tappat förståndet, eller om det verkligen är som jag tror. 

Så någon som har ett tips hur jag ska göra?

Annons:
linneaemlai
2/23/16, 4:01 PM
#1

Det du kan göra är att helt enkelt sluta bry dig och stänga av dig. Att sluta tänka på dessa saker är ett sätt att stänga av sig. Men det finns olika sätt, finns massa tips om du googlar på ''hur man stänger av sig för andligheten'' eller något liknande. 

Hoppas det går bra!

Upp till toppen
Annons: