Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 2124 ggr
[Conquer&Colonize]
2/22/16, 4:38 AM

Lite om mig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Jag är en dag drömmAnde kille på 26år, lugn och harmonisk. Katter och hundar dras gärna till mig.  För mig är min kropp min andeDräkt, jag kan klä av mig den. När jag var liten så led jag ofta av sömnparalyser, som att någon satt på mig. Min hjärna var vaken men min kropp sov, försökte skrika och slå mig ur paralysen tills den tillslut släppte och jag kunde röra mig. Hade ofta skräck upplevelser och kommer ihåg känslan "nej inte nu igen" när surret i öronen och vibrationen i kroppen, som energi som rusar i fullfart genom kroppen, och lärde mig att avbryta i tidigt vibrationsstadie. Pratade aldrig med någon om upplevelserna. När jag var 15 år ca så började jag läsa om Astralresor/UKU och kände YES jag är inte tokig och det finns flera som mig. Blev nyfiken på det astrala igen och provade en guide jag hittade om att öppna ett tredje öga. Har väldigt lätt för att slappna av och efter knappt en halvtimma började vibrationerna komma och surret blir högre och högre tills jag lyftes ut ur min kropp i en ELBOLL av energi och snurrade runt och såg mig ligga på rygg i sängen. Hade alltid drömt om att kunna flyga och nu kunde jag det, igenom saker. Oftast flöt jag upp ur kroppen, ibland slungades jag ut från sidan. Besökt platser jag aldrig ens kunnat fantisera om.  Från den materiella världen till en dimensionslös värld där inte upp, ner, höger, vänster finns. Det är helt tidslöst och har avsaknad av avstånd. Slutade besöka astralvärlden då jag fick för mycket negativa upplevelser, mött hemska ärkeväsen, svarta moffar, änglar, druider, rymdpoliser M.m. Blev avskräckt.

Jag skulle vilja börja astralprojecera igen, jag mediterar om kvällarna fast inte i syfte att resa. Nu när jag vill ut igen så går jag ner i djup Meditation i ibland 45minuter tills jag lägger mig på sidan för att sova istället. Ibland tidigare, kommer bara till tidigt vibrationsstadie ibland. Jag vet hur viktigt det är med rätt andning och setup, men jag tror inte att jag vill tillräckligt mycket. Eller har jag förlorat min andliga spenst? Skulle behöva en guide, någon som kan pusha mig eller bara dela med sig av sina upplevelser, vill gärna börja träna på att klardrömma. Roligare om man är två eller flera som uppdaterar sig om framsteg i sin andliga utveckling.

Kommer skapa fler trådar om mina intressen kring det oförklarliga.

Annons:
HellaBella76
2/22/16, 10:21 AM
#1

Svarade; vill kunna Jag kan känna vibrationer i hela kroppen.. men kommer inte längre än så, har väl iofs aldrig riktigt försökt heller :)

[Conquer&Colonize]
2/22/16, 1:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det är synd att många som vill, ofta hindras av tålamodet och "det funkar ju inte" och slutar. Det är en fördel om är van vid Meditation och att kunna fokusera på en sak, att inte låta tankarna "snurra". Jag brukar börja att andas in tre djupa (Ande)tag sen andas sakta in genom näsan och ut genom munnen. Jag brukar tänka "jag ska lyckas med min resa" eller "jag ska astralresa ikväll" och vila blicken mellan ögonbrynen tills jag ser en "prick" eller "fläck" och så fort du blir uttråkad eller tröttnar så börjar du tänka på annat och tappar fokus, tänk på "att du ska lyckas med din resa" Klia inte om det kliar. Låt det vara så försvinner det. Ligg utan kläder helst kanske tshirt och bekvämt så du slipper röra dig. Gärna mörkt utan ljud som stör. Klocka som tickar kan stressa ELLER så kan du lättare hålla fokus på nuet Meditation och din projektion. Vibrationsstadiet? Då är du nära en lyckad UKU. Detta går snabbt. Nu börjar kroppen somna snabbt och känslor av spänning/förvirring och rädslor kan kännas starka precis innan. Det är här jag oftast avbryter pga rädslan även att jag vet att det inte är farligt. Men väldigt intensivt. Man måste vara 100% mottaglig och påminna sig själv att jag ALLTID hittar tillbaka till min kropp. Övaövaöva närsom helst på dygnet. Du får inte vara för trött eller för mätt eller hungrig/törstig. Duscha gärna innan. Gå inte från tv/dator/mobil direkt till meditationen. Läs lite ur en bok eller gör en avslappningsövning innan. Hur som helst så kommer du inte att ångra dig efter en lyckad resa, du kommer tacka dig själv att du behöll tålamodet så att du fick en översyn på astral världen. Du ÄR öppensinnad och mottaglig. Din astralkropp väntar på ditt godkännande. Du kommer att lyckas:)

Upp till toppen
Annons: