Annons:
Etiketthealing
Läst 1738 ggr
Oceanen
2/16/16, 7:47 PM

Bota mentala sjukdomar

Har ni någon gång upplevt att healing har kunnat bota mentala sjukdomar. Sjukdomar som har kommit med tiden som inte är medfött alltså. Som tex. Ptsd schizofreni, ångest, depressioner och så vidare? Gör de svårare att utveckla sig medialt med detta? Tack för svar! =) ♡

Annons:
allhealing
2/16/16, 11:45 PM
#1

#0,

För mig betyder healing hel, dvs ett naturligt balanserat tillstånd. Om en person befinner sig ur balans finns det alltid en bakomliggande orsak till varför det är så. 

En person som har PTSD har det pga en traumatiskt upplevelse som gjort att personen behövt skydda sig själv. Personen klarar i det ögonblicket det sker inte av att ta till sig informationen i det som sker. Personen behöver därför förtränga händelseförloppet helt eller delvid.

Jag har hjälpt en person som själv ville bli hjälp med sin PTSD som uppstod under kriget i Jugoslavien. Så svaret på din fråga är, ja det är möjligt att lösa exempelvis PTSD.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Oceanen
2/17/16, 8:55 AM
#2

Tack för svar! Hur gjorde du då ? Använde du någon speciellt healing för att personen skulle känna sig i balans? Vilka metoder använde du? =)

allhealing
2/18/16, 12:23 AM
#3

#2,

Jag har lärt mig att vidga mitt medvetande och se information där många inte uppfattar att det existerar någon. På så vis kan jag adressera orsaken till varför någonting inträffat. Jag förstår helt enkelt varför ett problem uppstår. När man vet varför någonting inträffar blir det möjligt att göra någonting åt det.

En lösning som adresserar kärnan till varför ett problem existerar och tar tag i orsaken eller orsakerna kommer att skapa en permanent lösning.

Det är det jag har lärt mig att göra.

Jag ser helt enkelt varför det existerar en obalans. Om den som kommer till mig vill ta eget ansvar fullt ut för sin egen healing/läkning så är det möjligt att hitta lösningar där vissa säger att det inte existerar någon.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[kajmal"]1
2/20/16, 8:07 PM
#4

om man har starka guider, så tar de bort alla mentala störningar, under en tidsperiod, beroende på personens tillstånd

Upp till toppen
Annons: