Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 978 ggr
Prinsen13
2016-02-13 09:58

samma dröm om min död

Hej jag är 13 år och varje natt VARJE natt drömmer jag samma dröm om att jag blir skjuyen till döds, drömmen kom v 31 i sommras då jag var på ridläger och sen har den varit varje natt sedan dess. JAg får den inte när jag sover över hos någon men när jag är hemma. och det är samma klockslag med för 03:30 vaknar jag varje gång. Är det någon eller något som vill säga mig något eller är det bara trams min hjärna kommit på? snälla hjälp mig

Annons:
[Zachapacka]
2016-02-13 10:14
#1

Det har hänt att jag också vaknat exakt klockan 4 eller något sånt flera nätter i sträck. Det kan va så att grannen startar bilen då, ett tåg kör förbi eller luftvärmepumpen som slutar låta. men vi märker inte av det. Ibland kan jag vakna en minut innan väckarklockan ringer  väldigt många dagar i rad, och jag blir helt galen för jag har ingen som helst aning varför. Men det är helt naturligt och många är med om sånt här. Din kropp hör saker (som grannens bil) som inte hjärnan tänker på. 

Att du drömmer samma dröm hela tiden är inte heller konstigt, när jag har feber drömmer jag alltid samma hemska dröm om att jag bli ihopklämd. 

Att du drömmer om att du blir skjuten om och om igen handlar antagligen om att du är rädd för att bli skjuten så din kropp försöker bearbeta din fobi när du sover. Om det blir väldigt besvärligt så rekommenderar jag dig att gå till skolsköterskan. Om du har haft samma dröm varje natt sen i somras så tycker jag verkligen du ska göra det eller iallafall prata med någon vuxen. Du ska inte behöva sova dåligt.

Prinsen13
2016-02-13 10:52
#2

Jo men tåg och grannar har vi inte vi på långt ute på landet och vi har golvvärme så det finns lixom inget ljud som skulle kunna väcka mig

[Zachapacka]
2016-02-13 12:58
#3

Jo jag känner det samma. Bor också ute på landet och här är det i princip knäpptyst. Hur länge har du vaknat 3.30?

drömmare
2016-02-13 13:12
#4

hej Prinsen 13 tycker det är lite tidigt för dig att gå på djupet av drömmarnas symbolik.

Den bilden jag får är, Du önskar o behöver mer sympati från din omgivning samtidigt är du osäker på hur du ska tackla olika situationer i  Ditt nuvarande liv. Men som sagt ,alldeles för tidigt spekulera.  Drömmarna kommer sluta snart. 

Med vänlig hälsning,

Prinsen13
2016-02-13 13:42
#5

#3 sen slutet på oktober

Prinsen13
2016-02-13 13:43
#6

#4 Jo jag hoppas det, det är inte kul att vakna varje natt även om det bara är några minuter.

Annons:
Upp till toppen
Annons: