Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Medium

Medium som gör hembesök

2016-02-10 21:00 #0 av: JackBalton

Hej!

Det senaste året har det börjat hända mycket oförklarliga saker i vårt hus, och nu har det eskalerat så att det skrämmer både min fru och barn. Har någon av er något bra tips på ett duktiga medium i södra Halland/norra Skåne som gör hembesök?

tack på förhand.

Anmäl
2016-02-10 23:50 #1 av: Jane-Lyzell

Innan ni kontaktar ett medium - skulle jag fråga mig vad har förändrats i familjen och sen när började det hända fenomen ? - Har någon när o kär dött för inte så länge sedan och i sammband etc. 

Finns det barn som inte mår bra - eller vuxna sm inte mår bra 

Hur mycket el finns i huset - finns det vattendrag vid huset - ja listan kan göras lång - utan ni behöver ett medium. Ett tipps i all välmening!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2016-02-15 00:47 #2 av: paperball

Jane-Lyzell. Vi har samma problem hemma hos oss. Orkar du vidareutveckla vad du skrev. Menar du att någon i hushållet kan vara orsaken?

Anmäl
2016-02-15 15:00 #3 av: Jane-Lyzell

2. Vad undrar du över ? vilken del i det jag skrivit ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.