Annons:
Etikettupplevelser
Läst 974 ggr
[Lummer]
2016-02-01 14:42

Hantera elektronik...

Är det fler än jag som har problem med tekniken? När jag har väldigt ont är väldigt irriterad eller har en sån dag när energin är sprättig, så är det ett elende med elektriska saker som datorn. Gick förbi den på en meters avtånd och poff så blir hela skärmen rosa . Moderkortet gick sönder. Hänt massa med datorn när jag inte ens rör den. Telefon lika dant. I dag har varit hopplöst med sidor som lägger ner. Det stänger av sig. Det gör saker av sig själv och aldeles nyss tittade jag på den. Petade inte alls och vips blev jag medlem på endometrios sidan. Har inte ens varit in där.Det är jättespännande att betala räkningar. Vet aldrig vad som hamnar var…..Tror jag ska betala med såna bg blanketter ..fins det såna längre? Det här är nåt som hållit på i många år. När jag inte har huggorms humör kan det vara lite kul men idag är det irriterande….. Har försökt posta detta flera ggr nu och testat flera olika kategorier…. en gång till sen skiter jag i det.

Annons:
Ghosthunter
2016-02-01 18:44
#1

Hemma och med egna grejer har jag inte haft såna problem med. Men däremot har det hänt många gånger att jag har passerat t.ex en gatlykta eller ett skyltfönster och det har slocknat.  Kan ju förstås vara slumpen….men det har hänt så många gånger att jag börjar undra lite?🤔

Intressant. Någon annan med erfarenhet av detta?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Lummer]
2016-02-01 18:49
#2

Det med och glödlampor som lägger av fast dom är nya. Visst kan det hända men periodvis blir det ju löjligt..

Ghosthunter
2016-02-01 19:48
#3

Men nu kom jag på en sak. Glödlampor har också en förmåga att smälla av när jag ska tända dom.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Dioramabyggare
2016-02-02 02:46
#4

#0, #1: Jag har också varit med om att gatlyktor slocknat när jag gått förbi… hemma har det enda "mystiska" när det gäller elektriska saker varit att hustruns klockradio i sovrummet oförklarligt "tappar strömmen" så att klockan och kanalminnet "nollställs"… men igår flyttade hon den till ett annat rum för att kolla om det är klockradion eller strömmatningen det är fel på.

Tjohalia83
2016-02-02 14:19
#5

#0

Känner igen det där om än inte lika extremt, då jag vet vart pengarna hamnar när jag betalar räkningarna. 🙂 Är jag på dåligt humör så går lampor, jag tappar internetuppkopplingen, TV:n får inte in kanalerna m.m.

Det är nästan så man börjar fundera på om det är time out som gäller? "Sitt nu där och fundera på vad du har gjort!" 😃

[Lummer]
2016-02-02 14:23
#6

Jag blev portad några ggr från dator rummet på förra jobbet så det är inte bara jag som upptäckt mina dator problem.. Drog igång ett inbrotts larm på ett ställe genom att sitta still på en stol i rummet brevid.. Och nu såg jag att jag är medlem på vallhundar också. Inte konstgt att intresse listan blivit så lång. Får väl rensa lite och se vad som händer😨 4 Har klockan skött sig?

Annons:
Upp till toppen
Annons: