Annons:
Etikettandlighet
Läst 1070 ggr
Tara84
1/30/16, 2:49 PM

Får tecken

Hej, Jag är helt ny här och vill ställs en fråga. Har sen jag varit liten vetat om saker som ska hända innan de händer. Oftast små saker som att jag vet vad folk ska säga innan se säger det till att ha en känsla av att något kommet att hände och sen gör det det. Den här veckan har jag två exempel på vad som hänt Skulle med tåget men det var försenat. Fick ordet polis i mitt huvud. När jag sitter på tåget sen förklarar konduktören att vi är sena på grund av att tåger behövde assistans av polisen. Inatt drömde jag om en person som jag har kontakt med då och då, men inte alls regelbundet. Ett par timmar efter jag vaknat ringer denna personen till mig. På något sätt känns det som att jag har någon begåvning, men jag har inte lärt mig öppna upp för detta än. Sista åren har jag börjat dras mot det övernaturliga, är mycket intresserad av andlighet. Vad gör jag? Vill lära mig hur jag ska öppna upp.

Annons:
K.R.J.T
1/30/16, 3:04 PM
#1

ingen expert på detta alls, men förstått det som att ju mer du uppmärksammar dessa hintar av saker som kommer att hända, ju starkare och ju oftare kommer dom att inträffa, och förstått det som att man kan lära sig känna skillnaden på "vanliga" tankar som dyker upp, och mot hintar om vad som kommer att hända.

Försök hitta böcker om dem ämnen i det övernaturliga/andliga du är intresserad av eller läs här på internätet, google är ju en rätt bra vän ibland :) tror allt i denna värld mer eller mindre finns på internetet,gäller att veta vad man söker, och undvika felaktig information.

förövrigt riktigt roliga saker du beskriver, och dem beskriver att du redan är en rätt så öppen person :)

Och intutuion verkar du ha medtanke på min tråd där du gissade rätt direkt, lycka till :)

Tara84
1/30/16, 3:11 PM
#2

Tack för ditt svar Har börjat leta lite på nätet, men lite svårt att leta i den djungeln tycker jag haha Har bestämt mig för att fokusera mer på detta nu och verkligen uppmärksamma vad som händer runt mig och i mitt huvud också Som du säger så är jag intuitiv, ibland så mycket att jag blir skrämd Oftast roligt som i tråden när man ska gissa 😊 Några tips på bra böcker/hemsidor?

Upp till toppen
Annons: