Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Tävlingar och lekar på sajten och iFokus

Vad tänker jag på 4

2016-01-29 22:06 #0 av: K.R.J.T

Det hela går ut på att jag tänker på en sak, en plats, ett djur, en person, ett yrke eller något annat, sedan ska du ställa frågor som kan besvaras med JA och Nej. Du får också bara ställa en fråga i taget och invänta svar, men självklart kan fler ställa frågor samtidigt.

Jag tänker alltså på en sak ända fram tills någon gissat rätt (det är ingen intuitionsövning). Vi/ni gör den här leken tillsammans och andras frågor och mina svar till dem kan med andra ord ge dig hjälp till rätt svar också Tummen upp - så läs alltså alltid senaste frågor och svar. 

Den som först kommer på vad tänker jag på, får köra nästa omgång Glad

Då kör vi, vad tänker jag på?

Anmäl
2016-01-29 22:06 #1 av: Fjäril

Är det ett föremål?

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl
2016-01-29 22:11 #2 av: K.R.J.T

1. Är det ett föremål? nej

Anmäl
2016-01-29 22:18 #4 av: Fjäril

Är det ett land?

Anmäl
2016-01-29 22:22 #5 av: K.R.J.T

2.Är det ett land? nej

Anmäl
2016-01-30 11:25 #6 av: Fjäril

Hör det till universum, typ en planet?

Anmäl
2016-01-30 12:16 #7 av: Amandla

Är det  något som människan skapat?

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2016-01-30 13:44 #8 av: K.R.J.T

2.Är det ett land? nej

3.Hör det till universum, typ en planet? nej

4.Är det  något som människan skapat? nej inget en människa skapat, men något människor kan skapa:)

Anmäl
2016-01-30 14:13 #9 av: Amandla

Finns det naturligt i naturen?

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2016-01-30 14:25 #10 av: K.R.J.T

2.Är det ett land? nej

3.Hör det till universum, typ en planet? nej

4.Är det  något som människan skapat? nej inget en människa skapat, men något människor kan skapa:)

5.Finns det naturligt i naturen? denna fråga var svår att svara på, både ja och nej beror på hur man ser på saken, inget som växer i naturen, men endå finns det i naturen :)

Anmäl
2016-01-30 14:52 #11 av: Tara84

Är det en känsla? Fick ordet kärlek :)

Anmäl
2016-01-30 14:55 #12 av: K.R.J.T

Och tara84 gissade rätt :D

kärlekt var det jag sökte, trodde detta skulle bli en svår en, men där hade jag fel :)

vill du får du gärna fortsätta leken i en ny tråd :)

bra intution tara :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.