Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1129 ggr
nypisnina
1/29/16, 2:01 PM

Drömtydning

Jag undrar om någon hade velat prova att tyda mina drömmar, om det är någon som vill för att det är kul eller för att utvecklas eller vad som helst.
Mina drömmar har jag lyckats tolka själv efter många års drömmande och det gäller två stycken återkommande drömmar som är i princip likadana.
Eftersom jag vet vad de betyder för mig så har jag nästan som ett facit i handen men det kan också vara roligt för mig att höra vad andra skulle säga om dem som är kunniga i området. Varför det är så kanske och kanske även gå ännu djupare i drömmarna än vad jag kan göra, så att jag kan se på dem annorlunda eller vad som helst.
Jag tycker det hade varit roligt att höra och kanske även om någon kan gissa sig till vad det är för typ av drömmar - som en fråga likt; vad tänker jag på.

Mina drömmar är väldigt äckliga kan jag säga så för den som är äckelmagad får säga det före isf så kan jag utesluta värstinggrejerna.
Jag berättar mer än gärna om drömmarna och betydelsen men gör helst det över PM. Men gissa gärna här för den som vill gissa vad jag drömmer om - om det ens går!?
Och skicka PM så ska jag skicka vad drömmarna handlade om så kan man få säga vad den betyder.
Hoppas att någon vill och kan göra något med detta, vore verkligen spännande!

Annons:
Gurgil
1/29/16, 2:24 PM
#1

Du har PM

Choklad
4/14/16, 12:28 PM
#2

ofta så då man drömmer om äckliga saker så är det inte så äckligt som man tror att det är. Det kan röra sig om något som drömmaren tycker eller upplever som äckligt, och i det kan det finnas en rädsla som orsak, bl a.

Bajs t ex, står för att man gör sig av med något som man inte längre behöver.

Kiss kan stå för att man lättar på trycket vad gäller känslor.

Blod, som ju inte är äckligt i den bemärkelsen, har med liv att göra, kraft mm.

Dessutom  kan man inte  exakt veta hur symbolerna kommunicerar alla gånger, eftersom de ofta, särskilt i drömmar, kan stå för olika saker beroende på på själva drömmens förlopp och annat .

U R us

[Kritan]
4/16/16, 10:04 AM
#3

Drömmar är bilder från det undermedvetna och att förstå drömmar är en gåva från dej själv. Däremot är det inte alla som kommer ihåg sina drömmar.

Upp till toppen
Annons: