Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Tävlingar och lekar på sajten och iFokus

Svarstråd Tankeläsartävling 2

2016-01-26 04:24 #0 av: [NeferNefer]

Övernaturligts värd och medarbetare tänker på en speciell person. Vem då? Ni kan säga vem ni tror att det är, eller beskriva personen så gott det går.

Svaren lämnas i den här svarstråden, som är öppen från den 26:e januari till den 3:e februari. Endast ett svar per tävlande. Om svarstråden blir full kommer en till svarstråd att öppnas, under förutsättning att första tråden är fylld inom tävlingstiden. Alla inlägg i svarstråden som inte är svar kommer att tas bort.

För frågor om tävlingen hänvisas till Tävlingstråden

Lycka till Blomma

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2016-01-26 21:41 #2 av: The_pearl

Haha fantastiska Björn Ranelid fick jag! 😊👍

Anmäl
2016-01-26 21:43 #3 av: Tarotstollan

Kalle Moraeus.  Ser en "fyrkantig" person.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-01-27 19:50 #5 av: siberlina

Margot wahlström

Anmäl
2016-01-29 14:25 #6 av: Surpan

Personen är en avliden man som gjort något slags avtryck i historien. Tror inte han är svensk.

/Surpan
Medarbetare på Hår iFokus

Anmäl
2016-01-29 21:50 #8 av: K.R.J.T

gissar på en spirituell person, och tar väljer Ghandi.

Anmäl
2016-01-30 15:26 #9 av: Tara84

En man, någonstans i 40 årsåldern, mörkt hår, jobbar inom tv eller film. Får upp orden natur och miljö.

Anmäl
2016-02-02 09:45 #11 av: [NeferNefer]

Ni som vill delta i tävlingen och inte har lämnat in ett svar får passa på, i morgon är sista tävlingsdagen Tummen upp

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2016-02-02 11:05 #12 av: vinden är min mor

Jag får en man till mig, tunnhårig som man sett på tv för länge sedan.
Tror på Lennart Hyland i hylands hörna

Anmäl
2016-02-02 12:31 #13 av: [Lummer]

Han som hade hajk på tv.

Anmäl
2016-02-02 15:11 #14 av: Liiiiten

Glad kvinna, medelåldern. Blond, lockigt hår 😮

Anmäl
2016-02-02 17:28 #15 av: The_pearl

Ska förklara mitt svar om Björn Ranelid.
En man som vet var han står, kan tala om vad han tycker.
En man som kan trollföra andra.
Det känns som att det är den åldern o jag såg hans fantastiska bränna! ;)
Det var vad jag fick fram iaf.

Anmäl
2016-02-02 17:53 #16 av: [NeferNefer]

Bra, The_pearl!! Tummen upp

Ni andra som bara har svarat ett namn får också gärna berätta vad den personen innebär för er.

Anmäl
2016-02-02 18:06 #17 av: [Lummer]

Ok. Hajk gubben Hette han Bengt?
Varm och vänlig sådär underbart nördig😉
Bild flaschen var när han satt bakom skrivbordet och sa : nu alla barn.

Anmäl
2016-02-03 09:18 #18 av: [NeferNefer]

Många bra svar. Ni som inte har svarat än, och ni som vill lägga till något ifall ni bara har svarat ett namn, sista chansen idag! Tummen upp

Anmäl
2016-02-03 09:36 #19 av: vinden är min mor

När jag ser Hyland så ser jag en svart vit bild . Ser samtidigt hur han höjer handen och presenterar en gäst.
Vet inte riktigt om det är tiden, yrket , gesten eller Hyland som är viktigast i bilden.

Anmäl
2016-02-03 09:58 #20 av: Eldflickan

Ser en person med mörkbrunt hår, mjukt, medellångt. Starka, ljusa ögon och det känns som om han ler. Eller hon! Är inte helt säker på kön men känner nog lite mer mot man. Tror han har någon koppling till naturen för ser honom i en overall, och mycket grönt omkring sig. Känns som en god person.Det känns som om han pratar mycket.

Anmäl
2016-02-03 10:55 #21 av: andres

Olof Palme

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.