Annons:
Etikettandlighet
Läst 1623 ggr
Carlaina
2016-01-22 11:19

Ta kontakt med död vän?

Min vän dog förra torsdagen, av självmord. Jag var som yngre väldigt intresserad av andevärlden och trodde mycket på detta, men tyvärr försvann denna tro när jag växte upp (något, är fortfarande väldigt ung). Nu när något sånthär inträffat vill jag gärna tro att det finns något annat igen, men jag kan inte göra något själv. Kan man komma i kontakt med avlidna människor och deras andar? Kan någon göra det åt mig? Vill bara veta om hon har något att säga… :/

Annons:
[NeferNefer]
2016-01-22 11:27
#1

Jag beklagar verkligen förlusten, så tragiskt … 🌺Hoppas någon kan hjälpa dig.

Generellt kan jag säga att när personer går över till andra sidan kan de visa sig för sina kära i ett så kallat sista hälsningenfenomen, och det kan vara på olika sätt. Jag har själv erfarenhet av att de har visat sig framför mig i vad jag uppfattade som fysisk form (det var innan jag hade fått veta att de hade gått över), en kom och knackade i mina väggar, en omslöt mig i gyllene ljus, och så vidare. Men det är inte alla som gör det. Ofta är det så att det dröjer en tid innan de hälsar på de levande. En del säger att det beror på att den mest akuta sorgen måste lägga sig först innan de kan ta kontakt. Du kan alltid tala med din vän, och ge akt på drömmar. Det är nämligen lättast att nå oss i drömmarna, för då är vårt kritiska sinne avstängt och vi har lättare att uppfatta och acceptera besök.

nypisnina
2016-01-22 11:29
#2

När min bästa vän dog (i olycka) så kom hon till mig första gången i dröm. Sen har hon varit vid min sida då och då. När detta hände så var jag rädd för andevärlden och bejakade ingenting, så jag visste inte ens om att jag hade en viss öppenhet för allt jag kände var jag rädd för, men när det var hon så var hon så välkommen.
Om hon vill något så kommer hon kontakta dig tror jag, öppna dina sinnen men leta inte efter Tecken, när du ser dem så är du övertygad, då är det hon.

Jag beklagar sorgen. ❤️

Upp till toppen
Annons: