Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1421 ggr
Sagaliten
1/18/16, 6:59 PM

Mitt magiska hjärta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som kan känna in något om vart detta hjärtat kommer ifrån? Det uppenbarade sig en torsdagnatt och efter att jag tackat så väldigt mycket för hjärtat och sa att jag alltid kommer bära med mig det i hjärtat, men om de kunde vara snälla och ta bort det så jag slapp betala något när jag väl flyttar. Och under ca 2 månaders tid så bleknade det sen sakta bort. Högra bilden är tagen på en tisdag och då var där fortfarande lite rester kvar, men på torsdagen fanns där inte ett spår kvar. Och nej, finns ingen logisk förklaring eller möjlighet till detta 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Tjohalia83
1/19/16, 8:39 AM
#1

Så fint av den som nu gjorde hjärtat, både att sätta dit det och ta bort det efter sig sen. 🙂

Sagaliten
1/19/16, 12:14 PM
#2

Ellerhur, visst är det. Och är som sagt otroligt glad över att ha fått det. Är något jag alltid kommer bära med mig och undra över, men framförallt vara glad över. Otroligt tacksam, men även otroligt nyfiken 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Liiiiten
2/4/16, 10:54 AM
#3

Jag är helt övertygad om att du kommer att få svar på vem som "hört av sig" inom kort! 🙂 Du vet.. En såndär "känsla" jag har! Heheh.

Sagaliten
2/6/16, 11:54 AM
#4

Hoppas du har rätt Liiiiten 😉

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Upp till toppen
Annons: