Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1167 ggr
Sparven88
1/18/16, 12:03 AM

Energier?

God kväll! Jag har, rätt många år nu sett diverse saker. Endast en gång har jag sett en "gestalt" i form av min mormor, strax efter att hon gått bort. På dagarna händer det ofta att jag ser någon blinka till i ögonvrån, ungefär som man tänker sig en stjärna glimmar till. Men på nätterna, inte varje natt dock, händer det då jag vaknar upp och tittar att jag ser (kallade det alltid "svarta moln" när jag var liten) dessa moln. Ibland har de en form av något, eller ibland kan jag få en känsla av dem. Natten till idag, vaknade jag och fick återigen se detta. Inatt var det dock något ljust som förflyttade sig i rummet, det såg ungefär ut som när maneter simmar (ja.. jag vet hur detta låter… 😛). Är det någon som vet vad det kan tänkas vara? Var på storseans för ett par år sen, varpå mediet fick kontakt med min bror. Efter en stund säger hon "Ja, och det du ser på nätterna är inga fantasier". Jag blev så förvånad, hade knappt berättat för någon, så "hur fan vet du det?" slank bara ur mig. Då svarade hon bara att det var mannen (brorsan alltså) som talade om det för henne. Kan känna brorsan ibland. Han är och drar mig lite i håret. =)

Annons:
MagnusG
1/19/16, 9:21 AM
#1

Från vad jag har läst (om jag minns rätt) så kan anhöriga och ev. andra spöken visa sig i olika skepnader, beroende på vad de föredrar och vilken skepnad de tror är troligt att andra skulle känna igen. Om inte maneter säger dig något så kanske det är ett platsbundet spöke som gillade maneter eller haft en annan koppling till dem. Anhöriga skulle inte vilja skrämmas så om du får obehag (så starkt att du tror den anhöriga skulle se/höra det) så lär det inte heller vara en anhörig.

Sparven88
1/19/16, 10:33 AM
#2

Tack för svar! Jag har aldrig blivit rädd för mina "syner", jag är så van vid dem på något sätt. Däremot har jag, i mitt gamla sovrum hos mina föräldrar haft en extrem olustkänsla. Jag sov alltid med en lampa tänd (trots att jag passerat 25 år vid tidpunkten…). Jag kunde känna hur någon stod utanför och stirrade in i mitt rum. Fruktansvärt obehagligt. Men sen en dag, så var det hur lungt som helst igen. Nu sover jag gott igen där när jag hälsar på! Angående formerna så varierar det var enda gång, men det är som sagt inget som skrämmer mig. Vissa nätter har jag vaknat och sett detta ovanför sonen som ligger jämte mig. Men det är väl bara någon anhörig som kollar läget :) Känns tryggt att veta att de fortfarande "är med".

MagnusG
1/19/16, 10:49 AM
#3

Om inte dina föräldrar tog dit något medium eller annan ljusarbetare så tror jag den som stirrade på dig i ditt förra hus också är en anhörig om det avtog i o m att du flyttade. Personen visste nog inte hur, i sin spökform, den skulle kontakta dig.

Upp till toppen
Annons: