Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 1211 ggr
Fjäril
1/15/16, 7:58 PM

Avläsningsövning på Övernaturligt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Avläsningsövning på Övernaturligt

Nu är det dags att sätta ihop en grupp igen där ni medlemmar, i en dold tråd (som ej är synlig för dem som inte deltar), kommer att öva er på att läsa av varandra. Det innebär att ni i så fall anmäler ert intresse här.  När vi har fått ihop ett antal om 6 stycken personer, skapar vi en tråd enbart för er. I den kommer vi slumpmässigt sätta ihop er två och två, där ni gör en avläsning på varandra. Vi kommer att finnas där för tips och eventuella frågor.

För att delta i avläsningsövningen ska du uppfylla följande kriterier:

1. En aktiv medlem på Övernaturligt sedan en tid tillbaka
2. Över 18 år
3. Och självklart intresserad av det övernaturliga samt ha ett genuint intresse för att lära dig mer inom det mediala

_Moderator för sajten förbehåller sig rätten att välja ut 6 medlemmar om det skulle bli fler anmälningar än vad som är tänkt, innan tråden har blivit låst. Om det skulle vara så, kan vi göra en liknande övning längre fram.
_
_Källa bild: http://www.publicdomainpictures.net/_

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Saks
1/16/16, 1:16 AM
#1

Åh, vill gärna lära mig, men vet inte hur… Ibland kommer det bara saker men oftast är jag helt ovetande… Har varit med om saker så jag känner att det finns något, och tror att jag har hittat mina kraftdjur… Tar gärna emot tips och råd… Har inte varit så framgångsrik på "intuitionsövningarns" här… :-( Jag förstår om jag fortfarande är för oerfaren för att vara med i en grupp men vilken hjälp som helst som kan föra mig framåt är värdefull! Tips? Övningar? Samtal? Hälsningar Sara

Fjäril
1/16/16, 10:07 AM
#2

Hej Sara, Alla behöver vi övning och det är just vad den här tråden syftar till, att öva tillsammans/på andra som också vill utveckla sitt intresse. Alla gånger blir inte en avläsning eller en övning som man tänkt, men det är just därför vi behöver träna och lära, för att hitta just det där specifika sättet som passar var och en bäst. En del vill se ett foto för att kunna känna av, andra hålla i ett föremål eller använda sig utav tarotkort och så vidare. Inget är rätt eller fel.

Sajtvärd på Övernaturligt

andres
1/16/16, 10:08 AM
#3

Hej på er. Jag kan ställa upp om ni vill. Kram på er

[NeferNefer]
1/16/16, 12:54 PM
#4

Hej Andres. Hur menar du med ställa upp?

andres
1/18/16, 10:12 AM
#5

Hej

Jag kan vara med och läsa av någon.

[NeferNefer]
1/18/16, 10:41 AM
#6

Jag förstår, det var snällt 🙂Men det är tänkt som en liten övningsgrupp, så om du vill vara med i gruppen får du delta på samma villkor som alla andra 👍

Annons:
vinden är min mor
1/18/16, 2:27 PM
#7

Jag blir intresserad men jag undrar lite hur det går till? Läser man av bara genom att få ett namn eller har man någon kontakt så man kan läsa av energierna? Vill gärna träna men det känns inte bra om man gör någon besviken.

☀️Mörker är bara brist på ljus

andres
1/18/16, 3:36 PM
#8

Ja absolut så tänkte jag också

[Lummer]
1/18/16, 3:52 PM
#9

Jag är intresserad av att vara med. Har inte varit med i gruppen så länge och har haft en paus med det mediala men känner att det kan vara dags att treva mig tillbaka😉

Sagaliten
1/18/16, 6:26 PM
#10

Personligen känner jag att det är lite för tidigt för mig, men skulle mer än gärna vara med nästa gång en sån grupp startas. därav att jag ändå skriver en kråka här.

OM det är svårt att få ihop folk så kan jag haka på ändå. Har gjort en del avläsningar, men inte mer än 5-6 st, och då är det pest personen och livet och så och lite framtid blev det på någon, men är som sagt väldigt ny där fortfarande…

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Fjäril
1/18/16, 10:38 PM
#11

Det här är en övning, som likväl jag eller vem som helst kan vara med på. Vi tänkte som förslag göra det till en dold grupp där man gör det lite mer avskilt. Hur det går till? Person A läser av person B och vice versa. Vill man kan man visa varandra en bild, annars är det "bara" att gå på känslan. Vi har lite tips i Hjälptråden- och man ger självklart feedback till varandra. Se det inte som en "stor grej", eller att man kan misslyckas. Det hela handlar om övning. Och man kan förmedla i bilder, känslor, intryck eller vad som helst. Första känslan som dyker upp helt enkelt. "Jag känner att det finns många djur runt omkring, eller att du kanske vill arbeta med djur. Färgen blått kommer också upp och jag vet inte, men det är något med ont i en axel" Ja vad kom man fram till? Kanske ingenting, även om det var alla "rätt", men personen som läste av känner sig säkert glad över att ha känt rätt saker kring rätt person. Så, som sagt, det är en övning och ingen ska känna att man inte skulle passa in för att man aldrig har gjort det tidigare.

Sajtvärd på Övernaturligt

Fjäril
1/19/16, 1:44 PM
#12

Anmälda till övningen är, eller visat intresse(?).

andres
Vinden är min mor
Lummer
Sagaliten

Två till så kör vi igång 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Sagaliten
1/19/16, 5:44 PM
#13

Ja jag e med på de premisserna som stod i inlägg #11 Skulle dock gärna vilja veta hur pass ofta/mkt som är tänkt. Tänker man X antal ggr i veckan ellr en gång varannan vecka eller ja, lite hur man tänker i intervall. Vill ju inte att man missar eller halka efter för att det är oftare jag kan tex. Förstår att det är svårt att säga exakt men bara så man får ett hum tänker jag 😊 Ihhh spännande 😄

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
[Lummer]
1/19/16, 5:59 PM
#14

Men Sagaliten åk med😃Det värsta som kan hända är att det inte händer nåt och då provar vi väl igen😉

Sagaliten
1/19/16, 6:12 PM
#15

Ja du har rätt Lummer, va fasen har jag att förlora. Är mest tiden jag är rädd för. Läser lite kurs samtidigt men inom medialitet och healing så det ör ju samma spår eller vad man ska säga 😊 Och ska hoppa på en mediumutbildning i mars så mycket kul på gång 😄

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Fjäril
1/19/16, 6:38 PM
#16

#13, Avläsning sker en gång. Du på A, A på dig. Sen kan man om man/ni vill byta och avläsa någon annan.

Sajtvärd på Övernaturligt

[Lummer]
1/19/16, 7:17 PM
#17

Men vad kul 😁 Hoppas det blir en bra kurs🌻

Sagaliten
1/19/16, 8:23 PM
#18

Tack Lummer, ser jag till att det blir fast kurstanten är sådär, men jag gör detta för min skull och ingen annans (eller jo alla jag kommer hjälpa framöver så klart;) Hon ogillar alla mina frågor och tycker att jag snällt ska läsa lära och öva som alla andra, men jag e lite besvärligt 😜 Jag frågar de frågor som dyker upp. Men kom på att jag nog ska vara tyst nu. Ska ju inte berätta för mkt om mig själv här nu ju 😄

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

[Lummer]
1/19/16, 10:10 PM
#19

Vi vet ju inte vem av oss vi får prova på😄 Kan väl tillägga att jag också är en besvärlig kursdeltagare så blir det kanske lite svårare att kunna lista ut 😉

Fjäril
1/24/16, 5:17 PM
#20

Ett par till inväntar vi :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Upp till toppen
Annons: