Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1108 ggr
ks172
1/12/16, 11:49 PM

Kan få osäkerhet

Hej!

Jag upptäckte min gåva höst 2012. Sen jag var liten har jag varit med om händelser och trott att det har varit helt normalt, t.ex. sett andar osv. När det började hända mer grejer sen 2012 så började jag märka att alla kan inte se vad jag ser och jag började träna på det, visst jag är inte lika bra som professionella medium osv. 
Vad jag vill säga med de här inlägget är att jag kan få osäkerhet i det jag gör. Jag har spått många och det har stämt men det kan komma så att, jag känner att jag känner rätt ska jag säga det? Och de som inte tror på det här gör det svårare för mig och det blir stopp för mig för att jag blir osäker fast jag vet att jag kan men jag blir osäker ändå. Mina föräldrar tror på mig och min pappa har utbildning inom det övernaturliga och han vägleder mig när jag e osäker. Det e många olika saker jag kan göra men jag kan inte sätta ett ord på vad jag är. Det finns vissa saker man ska inte säga till personer man liksom vet vad man inte får säga. Varför jag känner mig osäker det är för att jag e rädd och känna efter fel, vad ska man göra så man känner sig självsäker? 
Jag har bevisat mig själv många gånger men jag blir ändå osäker på mig själv när det gäller icke troende i det här. Vad har ni för tips? Bara roligt å få tips från andra


Annons:
Upp till toppen
Annons: