Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1511 ggr
mmillann
2016-01-12 20:53

Övernaturlig pojkvän

Hej. Det är så att min kille visat sina krafter. Och jag blev rädd kan jag säga. Det första han visade mig för massa månader sen skrämde inte upp mig så mycket men detta som han gjorde idag gjorde det. Han har förmågan att kunna röra vid folk när de är långt borta. Och såklart nära. Han rörde vid mig på några ställen för ett par månader sen. Vi satt över skype och va 40 mil bort. Kunde känna exakt det han gjorde. Sen idag förklarade han för mig att han kan dra i andras själar. Jag trodde inte alls på honom men lät han ändå röra vid mitt bröst. Då trodde jag på honom. Fyfan vad rädd jag blev. Han drog i min själ kunde jag känna genom bröstet och det kändes som att den höll på att lämna mig. Kändes tomt och läskigt. Har aldrig varit så rädd förut. Bad honom sluta och han förde handen mot bröstet. De va de mest onaturliga jag varit med om och fick en liten chock efteråt å va tvungen att lägga mig ner. Han tycker om mig och skulle aldrig skada mig medvetet men dedär gör han inte om. Han berättade att han hade hört om att det endast finns fåtal människor i världen som kan dra i själar som han kan. Någon som hört om detta?

Annons:
Tjeja
2016-01-12 21:22
#1

Nej aldrig hört om förut

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Amandla
2016-01-12 21:43
#2

Nej, han kan inte dra ut din själ ur kroppen. Däremot kanske han rörde vid din aura och att du kände det. Den enda som kan få din själ att träda ut ur din kropp är  du själv, som om du gör en ut ur kroppenupplevelse, så kallad UKU, eller när du drömmer. Du behöver inte oroa dig.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
mmillann
2016-01-12 21:46
#3

Jag är inte så orolig han har ju aldrig dragit ut nåns själ och som du skrev är det nog inte möjligt. Det kan vara så att han tog på min aura. Det va läskigt iaf.

Barajag1
2016-01-15 02:55
#4

Låter läskigt :/

Upp till toppen
Annons: