Annons:
Etikettertipsråd
Läst 1601 ggr
MagnusG
1/12/16, 8:47 PM

Schysst andekommunikatör i Uppsala med omnejd?

Hej! Jag är ny på den här sidan. Jag undrar, finns det någon som känner till en bra medium/shaman eller annan medial person som kan "husrening"/"spökbefrielse"? Någon som är bra med lågenergi-varelser, djupt sjuka/vilsna andar och entiteter (som i efterlämnade negativa själadelar eller andedelar som fått ett eget liv)? Det finns något som är besatt av mig, har varit det i ganska många år. Detta har skett genom otur, något utom min kontroll (jag vet inte än riktigt hur), inte anden i flaskan eller liknande. Den känner väl någon form av trygghet kring mig antar jag. Men jag kan inte resonera med det. Det stör sig på jättemycket och för då oväsen mot den eller de som gör ljudet. Den läser ofta mina tankar eller energi och för oväsen även då om jag får snabb energiändring eller tänker på något som stör den. Den kan även vara lite fysisk och får det då att vibrera i golvet om den tycker jag har stått och diskat för länge. Ibland hindrar den mig från att somna med flit, genom att föra ljud just när jag håller på att somna och sen vara tyst tills jag nästan somnat igen. Den kan hålla på så kanske fem dagar på raken. Jag blir störd av den nästan varje "sovperiod", även när den inte jävlas med mig, eftersom den är så intolerant mot vad jag sysslar med och ljud från andra delar av bostaden (sånt som låter så pass lågt att jag hade kunnat sova igenom det). När jag flyttade så flyttade den efter och jag är övertygad om att den bara kommer göra det igen ifall jag flyttar en gång till. Jag har sagt till den en massa gånger och försökt övertala den att ge sig av och försöka söka hjälp av någon som kan hjälpa den, höra vad den säger m.m., men den reagerar bara med hånfulla imitativa möbelgnisslingar eller hämnas på mig sen när jag försöker sova. Jag har kontaktat så många s k medium men bara fyra har gått med på att försöka hjälpa men de har antingen inte lyckats hjälpa över varelsen eller så har de bara lurats. Finns det någon som känner till någon duktig som jobbar resultatbaserat eller hjälper gratis? Vore tacksam för hjälp.

Annons:
Huygens
1/15/16, 5:48 AM
#1

Om du inte fått hjälp efter 4 medium, kan du börja prata med anden. Ta reda på vad denne vill. Om du vill kan du uppmuntra anden att se sej om efter andra kompisar.

MagnusG
1/15/16, 9:52 AM
#2

Redan gjort, men jag kan inte höra den prata, så magnifik kläraudians har jag inte. Jag har givit olika förslag (före mediumena kan jag tillägga), men den får utbrott eller svarar med hånfulla oväsen eller hämnas på mig senare. Den vill absolut inte lämna dimensionen den är i eller mig ifred, det har den gjort klart. Om ett medium inte klarar av, varför skulle jag det? Svårt att tro att alla fyra var totala bluffar (finns indikationer på motsatsen dessutom). Undrar fortfarande om det finns något pålitligt, ärligt och mycket duktigt medium eller annan andekommunikatör på "husreningar" som jobbar i Uppsala…

Huygens
1/15/16, 9:56 AM
#3

Du kan få svaren i tankeform. Jag tror du klarar dej jättebra utan medium och att anden kanske är din "uppgift".

MagnusG
1/15/16, 10:09 AM
#4

Tack för dina svar och jag förstår hur du menar. Men tyvärr så har jag inte så pass stark medialitet och den vill inte lyssna på mig ändå. Jag pratar inte om en någorlunda normal men lite vilsen ande här, det här måste vara någonting annat. Den beter sig mycket stört. Det är troligtvis en splittrad människa (ande och själ separerade) eller så är det en s k lågenergivarelse. Helt ur de flestas liga även om man kan komma närmre en kommunikation med varelsen än vad jag kan.

[Lummer]
1/15/16, 9:07 PM
#5

Har du haft någon person i din närhet med grav utvecklingsstörning eller psykisk sjukdom som inte lever längre?

MagnusG
1/15/16, 9:37 PM
#6

Nej. Jag tror det startade samma tid som en granne flyttade in i lägenheten precis ovanför den jag bodde i. När jag flyttade till Uppsala så mörkte jag hur ljuden fortsatte. Jag misstänker att varelsen är kopplad till min förra granne, men att hon kanske inte hörde den eller att den av någon annan anledning valde att flytta med. Jag tror hon hade arbete, medans jag var arbetslös så jag var hemma mycket och eftersom jag kunde höra den så blev den troligtvis gradvis besatt av mig före jag flyttade. Kanske "hälsar den på" hos f d grannen då och då, det vet jag inte.

Annons:
[Lummer]
1/15/16, 10:26 PM
#7

Du kan inte åka tillbaka och ta kontakt med grannen och ni gemensamt kan uppsöka ett medium? Hon vet ju om hon har en avliden med psykiskt handikapp. Det värsta som kan hända är ju att hon tycker du är helidiot och ber dig dra men vad spelar det för roll🌻

MagnusG
1/15/16, 11:17 PM
#8

Jag har kontaktat eller försökt kontakta ca 20 medium men bara 5 har ställt upp och ingen av dem var schysst och pålitlig. De sade alla olika saker, förutom en som inte ville berätta något alls utav fruktan att jag och varelsen skulle få ett starkare band till varandra.

[Lummer]
1/15/16, 11:24 PM
#9

Du och grannen kanske löser det tillsammans. Tycker det kan vara värt ett försök. Som Huygens säger detta kan vara din uppgift.

Upp till toppen
Annons: