Annons:
Etikettsorg
Läst 2482 ggr
pinoci
2016-01-09 23:41

Hämtade min katt hem farfar?

Jag förlorade min farfar och min katt på tre dagar, den 12 juli 2015 blev min katt T-rex överkörd och lämnad att dö helt ensam.

Den 14 juli 2015 gick min farfar bort i sin stol vid köksbordet han var sjuk i cancer när jag sörjde min katt började jag helt plötsligt att tänka på farfar att jag måste åka till honom, är inte första gången jag känner eller vet saker,  men hade jag kunnat hjälpa han?

Jag tror att katten gick bort för att hämta hem farfar och hjälpa han med det som händer, jag undrar om han fick hjälp så han inte var ensam?

Jag fick aldrig säga hejdå till någon av dem och jag vill säga allt jag aldrig vågade till min farfar ,

Annons:
Tjeja
2016-01-10 00:06
#1

Så kan det mycket väl vara! Inte alls omöjligt.

Du kan prata med din farfar och berätta allt du vill till honom ungefär som när du pratar med vem som helst, eller som när man ber (till en gud el änglar eller andra andliga varelser).

Din farfar ser och hör både när du talar och när du tänker till honom. När din energi riktar sig till honom för att kommunicera med honom så hör och ser han det. 

Han kan förstås inte svara tillbaka som en människa i sin kropp. Men om du slappnar av och bara tänker på honom så kommer han att möta dig där i dina tankar. Har du tur kanske han skickar något Tecken eller signal som får dig att förstå att det är en hälsning ifrån honom. Ibland när du från början inte alls tänker på honom och något får dig att plötsligt göra det. Då kan det också vara han  som bara vill tala om att han är där och ser dig och är med dig. 

Kram!  ❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: