Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 3188 ggr
Fiolio13
2016-01-09 02:03

Spökar det hos mig?

Hej! Det händer konstiga saker hos mig. Jag har aldrig varit särskilt skeptisk till övernaturliga fenomen. Jag tror på det men har aldrig upplevt det. Förräns min son föddes. Det började redan när han var liten bebis och låg i spjälsäng, varje natt hörde jag att han började skratta och jollra, jätte glad liksom! När jag kom in i rummet så tittade han först på mig och sen rakt ut i rummet och fortsatte le. När han blev lite äldre så stod han upp i spjälsängen och räckte ut armarna varje natt. Alltid lika glad! Sen flyttade jag in min säng i det rummet och han började sova med mig, då slutade han leka och skratta på nätterna men varje kväll när jag hade bäddat ner honom innerst och lagt mig själv med ryggen utåt så tittade han upp över mig och log innan han la sig och somnade. Jag vågade inte vända mig om och titta. Livrädd för vad jag skulle kunna se! Det var aldrig något på dagen. Men När han var runt 18 månader så satt han inne på rummet och lekte med sina leksaker och jag var i köket när jag helt plötsligt hör honom säga nähä och skratt nähä och skratt gång på gång, precis som om någon sa joho när han sa nähä, när jag kom in och fråga älskling vem leker du med? Så skrattade han och tittade rakt ut i rummet och sen på mig precis som han undrade ser du inte mamma? Det har aldrig varit särskilt obehagligt, och det känns inte som att det är något som ville illa. Nu är han 2,5 år och det är länge sedan någon sånt hände men nu har min mobil börjat åka i golvet var jag än lägger den! Dom första 5-10 gångerna tänkte jag inte på det, men sen började det bli skumt för det spelar ingen roll var jag lägger den, den åker i golvet så fort jag går ut från rummet. Jag berättade det för min pappa men han bara skrattade men sen hände det där, jag la mobilen mitt på hans köksö och gick in i vardagsrummet och så fort jag kom in åkte den i golvet! Alla hörde det och pappas fru såg var jag la den på köksön. Det var minst 30 cm till kanten. Och även om jag hade råkat lägga den för nära kanten så den ramlade av sig själv så hade den aldrig kunnat landa så lång bort som den gjorde. Känner någon igen detta? Det känns lite som att någon pockar på uppmärksamhet, kan det vara så? Tacksam för svar! Mvh Natasha

Annons:
Tjohalia83
2016-01-09 15:43
#1

Jag tror att det är någon som ser efter dig och din son, och som antingen vill att du ska ringa någonstans särskilt eller som tycker att du håller på för mycket med telefonen. 😃

paperball
2016-02-15 01:28
#2

Det du berättar låter väldigt likt så som vi hade det i förra bostaden! Vårt äldsta barn log mot någon snett bakom mig (bjöd tom personen ifråga på sin mat) och pratade med någon när jag inte var i rummet. Min mobil for ner i golvet var jag än lade den… Någon lekte dessutom med vårt barns leksaker för de gick igång av sig själva…

Jane-Lyzell
2016-02-15 15:04
#3

Fiolio13 - en fråga om din mobil - har den vibbratorn på - så kan ju det vara en förklaring den ramlar ned.

Om din son har någon där så är den ju omhuldande - låt det vara och se vad som händer i framtiden🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: