Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser

Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Kurser

Kurser för barn?

2016-01-08 00:51 #0 av: wissan

Jag läste på Facebook att det finns en kvinna i Sundsvall Ann A...ett medium som tänker ha kurser för BARN! I den kursen ska det bl.a ingå hur man hjälper andar över till ljuset!!
Jag tycker att detta är avskyvärt, det är ju inte ens alla vuxna som varken klarar av eller är lämpade för den uppgiften. 
Visst ska man var myndig alltså 18 år för att ens få lov att gå på seans, jag tycker att det verkar som om det här mediumet har gått för långt. 
Var är etiken och moralen i det här? Och ska inte barn få lov att vara barn.? 
Läste också att mediumet hade blivit anmäld till de sociala myndigheterna, omsorg om barn?
Jag tycker att det är åt h....vt fel.

Anmäl
2016-01-09 15:58 #1 av: vanligman

Så mycket fel, mår illa bara läsa detta.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.