Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 2481 ggr
darya
2016-01-07 16:42

andar

Kan andar orsakar sjukdom ? En kompis till mig blev väldigt sjuk och för första gången sov jag hos henne och då upptäckte jag mycket aktiviteter särskilt i natten.Hon har varit inlagd på sjukhuset men de hittade inget som kunde orsaka sjukdomen. Ni som är medium har ni några erfarenheter om liknande.

Annons:
Aleya
2016-01-07 19:23
#1

Jag säger att mycket kan ske. Men jag tror inte att någon som är avliden skulle kunna påverka oss så pass att man blir sjuk. Ibland blir man bara dålig och man hittar inga medicinska fel.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

darya
2016-01-07 21:00
#2

Tack för svaret .jag har svårt att tro också men jag känner en manlig energi som jag vet inte vem det är och verkar inte villig att ta kontakt men gärna visar att han finns.han har stark energi .jag känner mig ångestfylld och andning påverkad när jag är där.Hon känner aggression misstänksamhet och ledsen utan anledning. försökte ta bort honom och bad andevärlden men lyckades inte.

darya
2016-01-08 22:16
#3

Har ni någon tips hur kan jag föra honom vidare

J-Artur-K
2016-01-10 02:15
#4

Om det är en ande som var sjuk i livet o så kan det tillfälligt spegla av sig på en är möjligt . (Du blir inte bokstavligen sjuk ) Men som ex om anden kanske hosta mycket i livet kan hosta komma ifrån ingenstans så du börja hosta o så. Om anden i livet hade ofta huvud värk eller migrän kan det komma ifrån ingenstans . Men är mer korta stunder i så fall inte att man det kommer o ligger i o man är sjuk flera dagar o så . Så ser jag på det :)

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2016-01-10 02:23
#5

Men har ju lite med att göra hur ens andliga förmåga är med. Känner man av lätt o har djupare förmåga kan man kanske känna av det mer påtagligt o så. Men om det skulle hända så är det ganska troligt att det är ett budskap / kännetecken för vem anden är. Att person som stod anden nära i livet . Skulle förstå det :)

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: