Annons:
Etikettövrigt
Läst 1459 ggr
flocken
2016-01-02 20:02

Vad hände?

Detta är något jag inte kan förklara. Behöver hjälp. I måndags morgon var jag ute o gick längsmed en väg. Då såg jag min fars bil o hälsade. Han hälsade tillbaka. Då var klockan ungefär 9. Vid ungefär 17,30 ringde min man o sa att min far avlidit. Min far hade cancer o hjärtfel. Tänkte inte mer på det än att det måste ha gått väldigt fort. Men. .. min far var så sjuk så han låg på sjukhus sen en vecka tillbaka. Har ingen vidare kontakt med min släkt. Inbillade jag mig att det var han o hans bil? Ville han säga mig något? Jag fattar inte. ..

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
[NeferNefer]
2016-01-02 20:08
#1

Det kan ha varit ett sista hälsningsfenomen, är min första tanke. Han låg på sitt yttersta och ville skicka dig en hälsning. Det är vad jag tror.

Beklagar förlusten 🌺

flocken
2016-01-02 20:17
#2

#1 jag visste inte att han var så sjuk o låg inne. Trodde att han var hemma. Det var hans bil. Rätt regg nr osv. Inbillade jag mig? Det var han. Kanske han bara sa hej då

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[NeferNefer]
2016-01-02 20:33
#3

Jag tror inte att du inbillade dig. Jag har haft liknande händelser och jag vet vad jag såg.

flocken
2016-01-02 20:36
#4

#3 Tack. Skönt att veta att detta kan hända. Varit så skönt att få ett sista farväl

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[NeferNefer]
2016-01-02 20:38
#5

🙂Ja, det är fint 🌺

[Lummer]
2016-01-03 14:02
#6

Jag har själv varit med om liknande händelser och pratat med flera andra som också varit det. Det är en tröstande känsla och menat att vara det. Ta vara på det ögonblicket Stor kram🌻

Annons:
flocken
2016-01-03 16:34
#7

#6 kallas det något speciellt? Jag tar det som en sista hälsning. Känns bra.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[NeferNefer]
2016-01-03 17:29
#8

#7: som jag skrev i #1 så kallas det sista hälsningsfenomen.

[Lummer]
2016-01-03 17:30
#9

Ingen aning. Det är ju en hälsning så varför inte kalla det så?

Upp till toppen
Annons: