Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 995 ggr
[Kritan]
2015-12-31 11:28

Det händer underliga saker

Jag hör hur ytterdörren öppnas och stängs när jag är själv hemma. När jag går dit så finns ingen där.  På senaste tiden har saker bara försvunnit spårlöst. Igår åt jag pizza för jag hittade inte konservöppnaren till ravioliburken. Jag har nästan inga bestick kvar i kökslådan. Det har blivit så vanligt att saker försvinner, att min familj brukar säga på skämt att det är "lånarna". Vad ska man tro?

Annons:
Carmarino
2015-12-31 11:46
#1

Du menar kanske "…så finns ingen fysisk person där"? 🙂

Det är rätt vanligt hemma hos mig också att saker försvinner eller flyttas till andra platser. Ibland dyker de upp på samma ställe där jag letat efter dem några dagar tidigare. Vad eller vem som ligger bakom vet jag inte.

Bodde tidigare i ett "spökhus", där det sades att en man hade hängt sig på vinden, och där hände det väldigt mycket underliga saker. Vi vande oss dock rätt snabbt, för vem det än var så var det ett vänligt "spöke" som inte gjorde oss något ont. Vår katt såg nog vem det var, men hon kunde ju inte berätta.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

K.R.J.T
2015-12-31 17:43
#2

Var med om att en ytterdörr öppnades sig hos en vän och sedan stängde den sig, tyckte dock den upplevelsen var rätt spännande:)

förövrigt ett rätt så "spökligt" hus jag befann mig i, så dom som bodde där brydde sig inte så mycket hehe :)

Men tycker du det är jobbigt så finns det folk som driver ut andar.

Upp till toppen
Annons: