Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1888 ggr
Annisangel
12/26/15, 5:52 AM

Visioner...

Jag måste fråga om det är någon som vet…. Jag har tidigare haft visioner om framtiden som slagit in. Det jag inte vet är när i tid det händer. Jag har nyss haft en vision av det mindre trevliga slaget och skulle behöva lite vägledning… Pma för mer info eftersom det känns för privat att lägga ut alla detaljer här. Tack på förhand.

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Amandla
12/26/15, 12:49 PM
#1

Utan att  gå in på vad du såg i visionen, så kan jag säga att det kan vara svårt att avgöra tidsperspektiv när man får till sig något intuitivt, men det tror jag  du vet och jag skriver det här mest för dem som inte hunnit så långt ännu i sin utveckling och kunskap. 

Det är också väldigt lätt att fantasin drar igång, så det gäller att skilja på vad som är vad, med andra ord om man får en obehaglig känsla så vevar hjärnan igång med diverse rädslor.  

Det man kan göra om man tvekar på hur mycket av en vision/annat intuitivt intryck som stämmer är att fråga sin guide, för mig kommer svaret oftast direkt innan jag ens hunnit säga vad jag  menar… särskilt om jag gör det till en ja- eller nejfråga. Så gör jag också om jag får in något om en person jag känner och inte vet om jag ska berätta det eller inte för personen ifråga. Såna gånger blir svaret nästan alltid nej.

Jag pm:ar dig Annisangel 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annisangel
12/27/15, 6:04 AM
#2

Tack Amandla. Väldigt bra svar. Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

Amandla
12/27/15, 12:46 PM
#3

🤗


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: