Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2920 ggr
[Lummer]
2015-12-23 13:22

Padda

Hade en mycket tydlig dröm inatt om en padda jag hittade i mitt hus (som inte var mitt hus egenligen) Jag skulle sätta ut paddan på ett säkert ställe. När den var glad hade den ett vackert mönster på ryggen som försvann när den var missnöjd. Så jag gick där med paddan och försökte göra den nöjd. Folk tyckte det är väl bara o släppa den men det kunde jag inte. Bara hjärnsläpp antar jag men det var så tydligt…. Någon idé någon?🎄

Annons:
Katniss
2015-12-23 13:29
#1

I drömmar bearbetar man det som hänt under dagen. Finns det något du har svårt att släppa taget om , som du inte kan glömma?

R.I.P. Anton 💔

[Lummer]
2015-12-23 21:55
#2

O ja visst har jag det. Jag har en fundering om det handlar om svårighet att hamna rätt men är jag paddan eller ska jag hjälpa paddan som i drömmen? Och varför just en padda? Tål nog att klura på en stund😉

Katniss
2015-12-23 22:34
#3

#2 Hur såg paddan ut? Det kanske är någon du inte tycker om, som du kanske borde hjälpa, eller något sådant :p

R.I.P. Anton 💔

[Lummer]
2015-12-25 00:49
#4

När jag såg den på golvet var det en vanlig padda men när jag tog upp den blev den svart och fick ett jättefint mönster på ryggen som somsagt försvann när paddan inte trivdes. Och jag gillar verkligen paddor o grodor när jag är vaken😉

Upp till toppen
Annons: