Annons:
Etikettfoton
Läst 2154 ggr
[Falken3601]
12/15/15, 9:05 PM

Skepnad i fönstret

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog ett foto på baksidan av det gamla reumatikersjukhus spenshult och zoomade in ett fönster då jag i efterhand tycker att jag ser en skepnad i fönstret. Då jag har en viss koppling till sjukhuset som jag inte kan gå in på är fenomenet för mig väldigt betydande. Förklaring av bilden: Jag ser i fotot ett "stort" ansikte ner i det högra hörnet samt en mörkare skepnad i det vänstra hörnet. För kännedom så är sjukhuset just nu tomt och likaså då bilden är tagen. Håller ni/du med?

Annons:
molam
12/15/15, 9:31 PM
#1

JAg ser ansiktet, och Bilden i sig gav mig Kalla kårar

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[LoveUnite]1
12/15/15, 9:42 PM
#2

Jag ser vad du ser. Kusligt sådana saker hehe.

Sparven88
12/16/15, 9:07 AM
#3

Tycker mig se en man på vänster sida. En man med svart mustach och glasögon. Ungefär så som de flests män såg yt "förr". Ser även ansiktet till höger.

powerofthebass
12/17/15, 1:24 AM
#4

Spendshult har man haft i tankarna några gånger. Känns som om att det är en del aktivitet där

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[Falken3601]
12/18/15, 2:11 PM
#5

Powerofthebass" har du upplevt något där? Eller känner du någon som har något att berätta? :)

Coralines Ghost
12/20/15, 9:04 AM
#6

Skepnad? Det jag ser är två gigantiska ögon i bottenfönstret till höger. Men det är bara sådan där Pareidoli det handlar om i mitt fall. :)

Annons:
XeZafir
12/20/15, 11:39 AM
#7

Fy, den bilden känns! Allt inom mig skriker och jag är inte lättskrämd…

molam
12/20/15, 1:23 PM
#8

Man kan Även se en Näsa Längst ned Och så skulle JAG vilja Kalla Det en Mun Mede tt "smajl"

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: