Annons:
Etikettandlighet
Läst 1008 ggr
Snake666
2015-12-11 17:39

Vad är de som händer?

Hej, ny är jag här men inte ny på övernaturligt men ja..

Jag bor i en gammal lägenhet med min mamma, är 14. Har upplevt övernaturligt sen jag var 11, men.. Hörde en kvinnlig röst säga mitt namn och jag kollade på spegeln innan hon sa namnet så var det 1 handavtryck men de såg ej så mänskligt för fingrarna var smala och ganska långa.. Vad betyder detta?

Ave Satanas

Annons:
[LoveUnite]1
2015-12-11 17:48
#1

Va du klar vaken när detta hände?

Snake666
2015-12-11 18:37
#2

Varför skulle jag inte? Klart jag var det, Annars skulle jag ej skriva här?

Ave Satanas

Aleya
2015-12-11 18:49
#3

#2 skärpning! Var inte otrevlig med folk som försöker hjälpa!

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[LoveUnite]1
2015-12-11 19:21
#4

Det är viktigt att veta om du var trött, halvsov eller var helt vaken som du är nu när detta hände. För det finns många olika förklaringar till det beroende på ditt medvetna tillstånd.

Först finns det sjukdomstillstånd om man hör röster och ser saker i 100% vaket tillstånd men om vi utesluter det kan det mycket väl ha varit en ande eller en entitet.

Bara för hand avtrycket inte såg mänskligt ut betyder det inte att det var något ont. Det finns entiteter som inte ser mänskliga ut och som vissa skulle kalla för demoner men som är av god natur.

Kanske du är öppen för sådana här saker.
Kan vara skrämmande i början och även i vuxen ålder, men man får ta det läskiga med en nypa salt. Oftast är det läskigt för man inte riktigt vet vad det är.

Nu kanske du inte upplevde detta som läskigt, men om det skulle hända i framtiden något som kanske är skrämmande så kan du ha det i tankarna.

🙂

Upp till toppen
Annons: