Annons:
Etikettandlighet
Läst 1001 ggr
Oshibwa
2015-12-04 22:20

Finns hon med mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tidigare i veckan fick jag avliva en trogen vän. min hund. Det känns så konstigt att hon inte existerar inte och det som gör mig mest ledsen är att jag inte känner hennes energi nånstans. Är hon inte här eller är jag för ledsen för att kunna känna? Någon som uppfattar henne någonstans? Är öppen att veta allting. Jag klandrar mig själv över att jag tog detta beslut även om jag visste att det var rätt.

Annons:
Ghosthunter
2015-12-05 00:55
#1

Det är så sorligt…bara släpp de fri..det är de ända!!!😡❤️

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[NeferNefer]
2015-12-05 12:58
#2

Min erfarenhet är att djuren är kvar hos oss så länge vi behöver det, men det kan dröja innan de ger ifrån sig Tecken. Igår talade jag med en väninna, och hon berättade om hur hennes avlidna hunds koppel helt plötsligt kom farande mot henne och landade framför hennes fötter. Helt klart var det en hälsning, och det kom just som hon tänkte på sin hund. Hon blev väldigt rädd, för hon har aldrig trott på sånt här förut, men samtidigt blev hon glad eftersom det betyder att hennes hund finns kvar och mår bra.

[Wildfire]1
2015-12-06 05:51
#3

Djuren är kvar hos oss, dom är bättre än oss människor. Dom har villkorslös kärlek som vi människor inte har.

Aleya
2015-12-06 07:35
#4

Mina djur kommer lite då och då. Inte fysiskt så ofta men mer i drömmar.
Har en katt som är mer för att komma än den andra som är död.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: